22 الی 24 آبان ماه- دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

چگونه با مهارت خلبانی پهپاد پول پارو کنم؟! راهنمای کامل انتخاب شغل خلبانی پهپاد

چگونه با مهارت خلبانی پهپاد پول پارو کنم؟! راهنمای کامل انتخاب شغل خلبانی پهپاد

شغل خلبانی پهپاد و کسب و کارهای مرتبط در دهه گذشته به شدت افزایش یافته‌اند. از زمان راه‌اندازی قوانین بخش پهپادها در سازمان هواپیمائی کشوری، که قوانین عملیاتی تجاری پهپادها را وضع کرده است، توانایی کسب درآمد در صنعت پهپاد به طور قابل توجهی رشد کرده است.

ما این مقاله را نوشتیم تا به شما کمک کنیم در میان شغل‌های خلبانی پهپاد در صنعت پهپاد که در حال حاضر وجود دارند، انتخابی هوشمندانه داشته باشید. در این مقاله، اطلاعاتی درباره انواع شغل‌های خلبانی پهپاد، صنایع استفاده‌کننده از پهپادها و نمونه‌هایی از دستمزدها و حقوق خواهید یافت.

به یاد داشته باشید، اگر می‌خواهید به عنوان خلبان پهپاد در ایران کار کنید، باید مجوز پراندن پهپاد را از سازمان هواپیمائی کشوری دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم شریف اگربات تماس بگیرید.

اما قبل از اینکه بیشتر بپردازیم، می‌خواهیم از شما یک سؤال بپرسیم: چرا اینجا هستید؟

آیا شما:

  • یک خلبان پهپاد که دارای گواهینامه خلبانی از راه دور در ایران یا نوعی از گواهینامه مشابه در کشور دیگری هستید و به دنبال کار هستید؟
  • علاقمند به این حوزه هستند و کنجکاوید چه شغل‌هائی مرتبط با پهپاد وجود دارد؟
  • یک فردی که خلبان پهپاد نیست، اما به فرصت‌های شغلی غیر خلبانی که ممکن است در صنعت پهپاد وجود داشته باشد، علاقه‌مند هستید؟

ما این مقاله آموزشی را ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم درباره شغل‌های موجود برای خلبانان پهپاد در صنعت پهپادی، هم برای خلبانان و هم غیرخلبانان اطلاعات بیشتری بیاموزید و به شما کمک کنیم انواع کارهایی که در حال حاضر با پهپادها انجام می‌شود را بهتر درک کنید.

[می‌خواهید به عنوان خلبان پهپاد پول بیشتری درآورید؟ دوره ‌های تخصصی پهپاد شریف اگربات را بررسی کنید تا ببینید چگونه می‌توانید مهارت‌های تخصصی کار با پهپاد را به لیست مهارت‌های خلبانی پهپاد خود اضافه کنید.]


همچنین ببینید:  آیا مدرک دوره خلبانی پهپاد برای آینده شغلی من مفید هست؟


توجه کنید که در لیست مشاغل پهپادی زیر، ما بر روی روندهای بزرگی که در کارهای پهپادی که دانش‌آموختگان ما در چند سال گذشته انجام داده‌اند تمرکز می‌کنیم، به این معنی که بسیاری از کاربردهای پهپادی و فرصت‌های شغلی دیگری نیز وجود دارند که ما در اینجا پوشش نداده‌ایم: مانند ردیابی حیات وحش، عکاسی عروسی، یا بوم‌شناسی و…

سرفصل‌هائی که ما در این مطلب پوشش خواهیم داد:

فصل یک: شغل‌های خلبانی پهپاد در املاک و مستغلات

نوع شغل‌های خلبانی پهپاد که در املاک و مستغلات پیدا خواهید کرد، اغلب به صورت پروژه‌های فریلنسری توسط یک خلبان پهپاد انجام می‌شود که با هزینه ثابت یا ساعتی برای گرفتن تصاویر و ویدیوهای هوایی از یک ملک که برای فروش است، انجام می پذیرد و مشاور املاک از آنها در تبلیغات خود استفاده می‌کند.

یکی دیگر از خدمات معمول بازاریابی املاک و مستغلات در این روزها، تور مجازی از یک ملک است که یک ویدیو از کل ملک، شامل تصاویر هوایی و زمینی، است.

خلبانان پهپاد با کار خود در بازاریابی املاک و مستغلات، زاویه های دیدی را برای مشاوران املاک فراهم کرده‌اند که قبلاً ممکن نبود. با استفاده از تصاویر و ویدیوهای هوایی، و همچنین نقشه‌های سه‌بعدی و ارتوموزاییک‌ها (نقشه‌هایی که از تصاویر دوخته شده و تصحیح شده برای داشتن مقیاس یکنواخت و بدون اعوجاج ساخته شده‌اند)، خریداران بالقوه اکنون می‌توانند دید جامع‌تری از ملکی که قصد خرید آن را دارند، داشته باشند.

کار با پهپاد در بازاریابی املاک و مستغلات نیازمند مهارت در پرواز و کار با ویدیو/عکس است.

برای یک شغل معمولی پهپاد در املاک و مستغلات، شما به ملک می‌روید، تصویر برداری لازم را انجام می دهید و سپس به خانه برمی‌گردید و روی مواد خام کار می‌کنید تا تصاویری و ویدیوهایی قابل استفاده برای ارائه به مشتری خود ایجاد کنید – که این به این معناست که شما باید بتوانید پس از تولید مواد خام، آنها را به محصول نهایی (یعنی عکس‌ها و ویدیوهای تکمیل شده) برای مشتری خود تبدیل کنید.

بهترین پهپادها و نرم‌افزارهای پیشنهادی برای املاک و مستغلات
پهپادها

نیازی به داشتن پهپادهای پیشرفته برای رقابت به عنوان خلبان پهپاد در فضای بازاریابی املاک و مستغلات ندارید. برای بسیاری از خلبانان، DJI Phantom 4 Pro V2.0 یا Mavic 3 به خوبی کار خود را انجام می‌دهند.

نرم‌افزار

وقتی صحبت از پس از تولید می‌شود، به نوعی یک نرم‌افزار برای پردازش تصاویر و ویدیوهای خود نیاز دارید. Adobe Photoshop گزینه خوبی برای تصاویر و Adobe Premiere Pro نیز برای ویرایش ویدیو توصیه می‌شود. انتخاب قوی دیگر برای ویدیو، Final Cut Pro اپل است.

چقدر می‌توانم به عنوان یک خلبان پهپاد در صنعت املاک و مستغلات درآمد داشته باشم؟

بیشتر خلبانان پهپادی که با آنها صحبت کرده‌ایم، کارهای املاک و مستغلات خود را یا به صورت پروژه ای یا ساعتی قیمت‌گذاری می‌کنند. نرخ‌های ساعتی می‌توانند از 25 دلار در ساعت تا 200 دلار یا بیشتر متغیر باشند.

مهم است که یک هزینه حداقلی تعیین کنید که سرمایه‌گذاری‌های شما در پهپاد، تجهیزات، بیمه، آموزش و غیره را در نظر بگیرد تا نقطه سر به سر خود را تعیین کنید. در هنگام بحث درباره بودجه، تمرکز را بر روی گستره کار نگه دارید. اگر بودجه آنها کمتر است، گستره کار را کاهش دهید، نه قیمت‌هایتان را.

کلیفورد پیکت، عکاسی کلیفورد پیکت

هنگام تعیین نرخ ساعتی خود، برخی از خلبانان پهپاد توصیه می‌کنند که از مبالغ نسبتاً پایین شروع کنید و سپس بر اساس تقاضا افزایش دهید. اگر مردم به دنبال خدمات شما هستند، احتمالاً زمان خوبی برای فکر کردن به افزایش قیمت‌هاست. اما اگر برای پیدا کردن کار جدید دچار سختی شده اید، ممکن است ایده خوبی باشد که قیمت‌های خود را کاهش دهید تا ببینید آیا این کمک می‌کند.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که قیمت‌گذاری مستقیماً به مکان و مهارت مربوط می‌شود. کار درتهران به طور طبیعی هزینه بیشتری خواهد داشت نسبت به سایر مناطق، همانطور که کار با مهارت بالا نیز هزینه بیشتری خواهد داشت.

در حال حاضر من روی یک پروژه برای یک سازنده کار می‌کنم که 40 پارک در یک منطقه در ایگل مانتین، یوتا در آمریکا دارد. برای این کار 150 دلار برای هر پارک دریافت می‌کنم. هر پارک شامل حدود 10 عکس و چند ویدیو خواهد بود و هر یک از آن ویدیوها به یک کلیپ 20 ثانیه‌ای ویرایش خواهند شد. احتمالاً می‌توانم 5 تا 6 پارک در روز انجام دهم، صرف حدود چهار ساعت در روز، که به حدود 225 دلار در ساعت خواهد رسید، با قیمت کل پروژه حدود 6,000 دلار.

برخی از کارها نیاز به سفرهای طولانی و اقامت شبانه دارند – در این موارد، معمولاً همه هزینه‌های حمل و نقل را در برآورد کار قرار می‌دهم. بنابراین اگر کل هزینه‌های سفر، غذا و اقامت به 1000 دلار برسد، آن مبلغ را به هر نرخ ساعتی که برای آن کار خاص است اضافه می‌کنم. برای مثال، چهار ساعت با نرخ 250 دلار برابر است با 1000 دلار، به علاوه 1000 دلار برای هزینه‌های سفر، بنابراین مجموع هزینه برای کار 2000 دلار خواهد بود.

اما اگر کار سریع و آسان باشد ممکن است فقط 100 دلار در ساعت شارژ کنم. گاهی اوقات فکر می‌کنم باید خلاق باشید و تخمین بزنید که کار برای شما چقدر ارزش دارد.

دریک وارد، عکاسی هوایی Hot Shots

انواع ماموریت‌هایی که معمولاً در کارهای املاک و مستغلات به عنوان شغل خلبانی پهپاد انجام می‌دهند

  • خانه‌ها، جوامع، توسعه‌های مسکونی (یعنی املاک و مستغلات مسکونی)
  • مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری (یعنی املاک و مستغلات تجاری)
  • هتل‌ها، استخرها و امکانات مربوطه در استراحتگاه‌ها
  • زمین‌های گلف
  • املاک بزرگ که مناطق وسیعی از زمین را پوشش می‌دهند
  • مزرعه‌ها

فصل دوم: شغل‌های خلبانی پهپاد در ساخت‌وساز / معدن / مصالح

در چند سال اخیر، شغل‌های خلبانی پهپاد در این سه بخش به طور پیوسته در حال رشد بوده‌اند. با استفاده از داده‌های پهپاد، این صنایع می‌توانند با انجام ارزیابی هایی که به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا جنبه‌های مختلف عملیات خود را پیگیری کنند، هزینه‌های بزرگی را صرفه‌جویی کنند، از حجم و مکان دقیق انبارها تا پیشرفت کار در مکان‌های مختلف یک پروژه و شرایط ایمنی در مناطق بحرانی یک سایت.

استفاده از پهپاد به شرکت‌های ساخت‌وساز، معدن و مصالح اجازه می‌دهد تا مناطق بزرگی را بررسی کنند، داده‌ها را با استفاده از نرم‌افزارهایی که برای این منظور ساخته شده‌اند پردازش کنند و دقیقاً بدانند که همه موادشان کجا هستند یا کجا ممکن است کار عقب مانده باشد. پهپادها همچنین می‌توانند در برنامه‌ریزی استفاده شوند – با استفاده از نقشه سه‌بعدی که با داده‌های هوایی ایجاد شده است، یک شرکت ساختمانی می‌تواند بفهمد کجا می‌تواند یا نمی‌تواند ساخت‌وساز کند و یک شرکت معدنی یا مصالح می‌تواند مکان‌هایی را که برای حفاری و ذخیره مواد بهتر یا بدتر هستند، شناسایی کند.

مشکل کجاست؟

بدون پهپاد، این اطلاعات باید به صورت دستی توسط نقشه‌برداران یا سایر پرسنلی که کل سایت را پیاده می‌پیمایند، جمع‌آوری شود که هم زمان‌بر است و هم دقت کمتری دارد. در 15 دقیقه، یک پهپاد می‌تواند همان داده‌ای را جمع‌آوری کند که ممکن است برای یک فرد پیاده‌رو ساعت‌ها طول بکشد. استفاده از پهپاد همچنین به این معناست که هیچ‌کس نیازی به ورود به مناطق بالقوه خطرناک سایت برای جمع‌آوری اطلاعات ندارد.

شغل‌ خلبانی پهپاد در این صنایع گاهی به شکل موقعیت‌های تمام‌وقت درآمده‌ است. اما شرکت‌ها فریلنسرها را نیز برای انجام بازرسی‌ها و نظرسنجی‌ها و ایجاد نقشه‌های سه‌بعدی و ارتوموزاییک‌ها استخدام می‌کنند. این نقشه‌ها می‌توانند برای نشان دادن پیشرفت یک پروژه بزرگ به مشتریان یا شناسایی مناطق عقب‌مانده استفاده شوند.

برای گرفتن این نوع شغل خلبانی پهپاد، نیاز به داشتن تجربه‌ای در انجام نظرسنجی‌ها با پهپاد دارید و باید بدانید که چگونه خروجی‌هایی که مشتری نیاز دارد – چه نقشه ارتوموزاییک، چه عکس‌ها و ویدیوهای یک مکان خاص برای کمک به تلاش‌های برنامه‌ریزی یا دریافت بینش‌هایی درباره پیشرفت پروژه – ایجاد کنید.

گزارش 2018 که توسط Skyward تهیه شده است، نشان می‌دهد که 35٪ از شرکت‌هایی که به نظرسنجی آنها پاسخ داده‌اند از پهپادها در بخش تجاری استفاده می‌کنند – که این خبر خوبی است اگر می‌خواهید در این حوزه با پهپادها کار کنید، زیرا به نظر می‌رسد کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.

بهترین پهپادها و نرم‌افزارهای پیشنهادی برای ساخت‌وساز / معدن / مصالح

پهپادها

برای این نوع کار پهپادی، احتمالاً به نوعی پلتفرم مقاوم‌تر که برای سناریوهای صنعتی ساخته شده است نیاز خواهید داشت – H520 از Yuneec یا سری Matrice از DJI هر دو گزینه‌های خوبی هستند. اگر بودجه‌تان محدود است، ممکن است بخواهید به پهپادهای DJI با قیمت پایین‌تر، مانند Phantom 4 Pro V2.0 یا Mavic 3 نگاه کنید.

نرم‌افزار

در مورد نرم‌افزار، به چیزی نیاز دارید که به شما کمک کند داده‌های خام جمع‌آوری‌شده توسط پهپاد را به خروجی‌هایی که به مشتری خود می‌دهید تبدیل کنید. DroneDeploy یک گزینه مناسب برای تبدیل تصاویر هوایی به ارتوموزاییک‌ها، نقشه‌های سه‌بعدی و سایر خروجی‌ها است. Pix4D گزینه خوبی دیگر است، با مجموعه‌ای از نرم‌افزارها برای سناریوهای مختلف نقشه‌برداری. برای یادگیری بیشتر درباره همه گزینه‌های نقشه‌برداری موجود، مقاله ما درباره نرم‌افزارهای نقشه‌برداری پهپاد را بررسی کنید.

چقدر می‌توانم به عنوان یک خلبان پهپاد در صنعت ساخت‌وساز / معدن / مصالح درآمد داشته باشم؟

بر اساس تحقیقاتی که انجام داده‌ایم، بسیاری از خلبانان از حدود 50 دلار در ساعت برای این نوع کار پهپادی شروع می‌کنند و برای خلبانان با مهارت بالا، آنها بسیار بیشتر از این مبلغ – هر جایی از 250 تا 500 دلار یا بیشتر در ساعت، بسته به کار، مکان و سطح مهارت مورد نیاز – دریافت می‌کنند.

همچنین درباره خلبانان با تجربه بیشتری که به صورت تمام‌وقت در این حوزه‌ها کار می‌کنند و بین 50,000 تا 70,000 دلار یا بیشتر در سال درآمد دارند، خوانده‌ایم. اما مانند هر چیز دیگری، پتانسیل درآمدی شما در این نوع کار مستقیماً به سطح تجربه و دانش شما مرتبط خواهد بود.

انواع ماموریت‌هایی که خلبانان پهپاد معمولاً در کارهای مربوط به ساخت‌وساز، معدن یا مصالح انجام می‌دهند

  • بازرسی‌های پیش از ساخت‌وساز از زمین، نقاط احتمالی زهکشی و سایر عوامل برای تعیین بهترین مکان‌ها برای ساخت، حفاری یا انبار کردن مواد.
  • اندازه‌گیری انبارهای خاک، شن، رس یا سایر مواد معدنی.
  • نظارت بر پیشرفت – عکس‌ها، ویدیوها و نقشه‌ها برای نشان دادن دقیق مقدار پیشرفت در کل سایت.
  • نظارت بر ایمنی – گرفتن ویدیوها و عکس‌ها برای اطمینان از رعایت اقدامات ایمنی در سراسر سایت.

فصل سوم: شغل‌های خلبانی پهپاد در فیلم‌سازی

امروزه مشاهده نماهای هوایی گسترده در فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و مستندها امری رایج است و دلیل آن این است که استفاده از پهپاد به تهیه‌کنندگان امکان می‌دهد تا نماهای هوایی زیبایی را بگیرند که قبلاً هزینه‌بر و غیرمقرون به‌صرفه بود زیرا نیاز به هلیکوپتر داشت.

خلبان پهپاد می‌تواند یک پهپاد را در هوا قرار داده و به سرعت و با نرمی تصاویر هوایی از یک مکان را بگیرد و پهپادها همچنین هزینه‌های بیمه‌ای مانند هلیکوپترها را ندارند. این بدان معناست که حوزه شغل‌های خلبانی پهپاد در صنعت فیلم‌سازی در حال رشد است.

از آنچه که از خلبانان پهپاد شاغل در صنعت سرگرمی شنیده‌ایم، بیشتر شغل‌های پرواز پهپاد در فیلم برای پروژه‌های خاص است – یعنی بیشتر کارها به صورت موردی است. به عنوان مثال، یک خلبان پهپاد ممکن است برای گرفتن نمای هوایی یک صحنه تعقیب یا یک مکان آورده شود، اما احتمالاً برای کل مدت فیلم‌برداری در تیم باقی نخواهد ماند.

چند نکته

یافتن شغل خلبانی پهپاد در صنعت فیلم احتمالاً نیاز به زندگی در مناطقی مانند لس آنجلس یا آتلانتا دارد که این نوع کار در آنجا موجود است. توصیه‌ای که شنیده‌ایم این است که نام خود را در آنجا مطرح کنید، با شبکه‌سازی و ارائه کارهای پهپادی رایگان، و همانطور که مردم شما را می‌شناسند، به تدریج فهرستی از تماس‌ها خواهید داشت که به کارهای مداوم منجر می‌شود.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید – با توسعه فناوری پهپاد، خلبانان FPV (نمای اول شخص) در فیلم‌های اکشن در حال یافتن کار هستند. بنابراین اگر دوست دارید FPV پرواز کنید، ممکن است فرصتی در اینجا برای شما وجود داشته باشد.

نکته دیگر این است که بیشتر تولیدات تلویزیونی و فیلم نسبت به بیمه حساس هستند. برای ظاهر حرفه‌ای – و به سادگی برای اطمینان از حفاظت خود – بیمه پهپاد برای این نوع کار (و برای همه خطوط کار پهپادی، صادقانه بگوییم) یک ایده خوب است.

بهترین پهپادهای فیلم‌سازی و نرم‌افزارها و آموزش‌های پیشنهادی

پهپادها

با توجه به کیفیت بالای دوربین‌ها روی پهپادها این روزها، زمانی که تازه شروع به کار می‌کنید، احتمالاً با یک DJI Phantom 4 Pro V2.0 یا حتی یک Mavic 3 به خوبی کار می‌کنید. (دوربین ZenMuse X7 DJI که به طور خاص برای فیلم‌سازی ساخته شده است، با Inspire 2 سازگار است).

همانطور که پیشرفت می‌کنید، ممکن است بخواهید پهپادهای بزرگ‌تری با کیفیت بالاتر مانند FreeFly Alta را در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهد بار حمل خود را سفارشی کنید تا بتوانید دوربین مورد نظر خود را برای یک فیلم‌برداری خاص انتخاب کنید. می‌خواهید گزینه‌ها را بررسی کنید؟ راهنمای ما برای پهپادهای دوربین‌دار را بررسی کنید.

نرم‌افزار

همچنین برای این نوع کار به نرم‌افزار پس‌تولید نیاز خواهید داشت. دو گزینه محبوب Apple’s Final Cut Pro و Adobe’s Premiere Pro هستند، اما چندین گزینه دیگر نیز وجود دارد که بسته به نیاز شما می‌توانید انتخاب کنید.

آموزش

یادگیری پرواز پهپاد یک چیز است، اما یادگیری فکر کردن، فیلم‌برداری و پرواز مانند یک فیلم‌بردار حرفه‌ای هوایی مجموعه دیگری از مهارت‌ها را می‌طلبد. ما با Stewart و Alina در Drone Film Guide همکاری کرده‌ایم، جایی که آنها به خلبانان پهپاد یک چارچوب ۵ مرحله‌ای برای ایجاد سینماتوگرافی هوایی خیره‌کننده آموزش می‌دهند. ما برنامه درسی آنها را خودمان بررسی کرده‌ایم و می‌توانیم تایید کنیم که آموزشی که ارائه می‌دهند بالاترین کیفیت را دارد. به عنوان یک شریک، ما قادر به ارائه تخفیف به خوانندگان خود برای دوره جامع سینماتوگرافی پهپاد آنها، Drone Cinematography Masterclass 3.0، From Drone Owner To Aerial Cinematographer هستیم.

چقدر می‌توانم به عنوان یک خلبان پهپاد در صنعت فیلم‌سازی درآمد داشته باشم؟

بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، کارهای فیلم‌سازی به نظر می‌رسد خوب پرداخت می‌شود، اما مشکل اصلی این است که بتوانید واقعاً کار بگیرید. برخلاف سایر شغل‌های خلبانی پهپاد، مانند عکاسی برای عروسی‌ها یا املاک، یافتن کار پهپادی در فیلم به نظر می‌رسد موانع بیشتری دارد و ممکن است مدتی طول بکشد تا یک پایگاه مشتریان ایجاد کنید.

پس مردم چقدر درآمد دارند؟ حدود 200 تا 500 دلار در ساعت، یا هر جایی از 1,000 تا 2,000 دلار در روز، بسته به پروژه و نوع کار.

من معمولاً 400 دلار در ساعت شارژ می‌کنم، اما مبلغ واقعاً بسته به میزان ساعت‌های مورد نیاز برای یک کار خاص متغیر است.

بعضی کارها کمتر پرداخت می‌کنند و بعضی حتی بیشتر، اما این میانگین است. اگر مشتری بیش از فقط عکس‌های پهپادی بخواهد، قیمت معمولاً بالاتر خواهد بود. برخی مشتریان ترجیح می‌دهند برای یک خروجی کلی مذاکره کنند به جای پرداخت ساعتی، که همیشه خوشحال می‌شوم انجام دهم – اما حتی در این موارد، تقسیم ساعتی همچنان در حدود 300 تا 400 دلار در ساعت است.

– فیلم‌بردار هوایی در لس آنجلس

من می‌گویم خلبانان معمولاً ۱۰۰۰-۱۵۰۰ در روز هستند. گاهی اوقات اگر فقط نرخ ساعتی برای یک کار کوتاه‌تر باشد، می‌گویم می‌تواند حدود 200-300 دلار در ساعت باشد. هر چقدر که نرخ خلبان شما است، باید آن را حفظ کنید مهم نیست چه پروازی انجام می‌دهید.

مسئله اصلی این است که چه چیزی برای شما ارزش دارد؟ اگر در حال کاهش قیمت هستید و هر روز تلاش می‌کنید، چگونه وقتی کسی جوان‌تر، تازه‌تر با انرژی بیشتر می‌آید، رقابت خواهید کرد؟ ممکن است در ابتدا کار کند، اما در بلندمدت پایدار نیست.

– Max Tubman، مدیر عامل BFD Systems

انواع ماموریت‌هایی که خلبانان پهپاد معمولاً در کار فیلم انجام می‌دهند

  • نماهای هوایی از مکان (یعنی نمای کلی از مکانی که صحنه در آن اتفاق می‌افتد).
  • نماهای هوایی حیات وحش/طبیعت.
  • فیلم‌های هوایی برای صحنه‌های تعقیب و گریز، صحنه‌های مبارزه و سایر توالی‌های اکشن.
  • نماهای هوایی برای ایجاد گستردگی / دید ویژه برای یک صحنه.
  • فیلم‌های هوایی استوک.

فصل چهارم: شغل‌های خلبانی پهپاد در ایمنی عمومی

مطالعه‌ای از مرکز مطالعات پهپاد بارد نشان داد که تا مارس 2020، بیش از 1500 آژانس ایمنی عمومی از پهپادها استفاده می‌کنند. این رقم تقریباً دو برابر تعداد ثبت شده در اواسط 2018 است و از آن زمان همچنان در حال رشد بوده است.

در ادارات آتش‌نشانی، آتش‌نشانان از پهپادها برای آگاهی بیشتر از موقعیت‌ها در هنگام آتش‌سوزی استفاده می‌کنند. آن‌ها همچنین از پهپادها برای ایجاد نقشه‌های اورتوموزائیک از مدارس محلی و سایر ساختمان‌ها / تأسیسات استفاده می‌کنند تا در صورت وقوع آتش‌سوزی، بتوانند به همه نقاط خروج دسترسی پیدا کنند.

اجرای قانون نیز از پهپادها به همین شکل استفاده می‌کند، ایجاد نقشه‌هایی از ساختمان‌های پرترافیک که می‌توانند در مواقع اضطراری مانند سناریوی تیراندازی فعال، به تخلیه مردم کمک کنند. هر دو بخش پلیس و آتش‌نشانی پس از بلایایی مانند سیل، طوفان‌های شدید و یا توفان‌ها از پهپادها استفاده می‌کنند تا قربانیان نیازمند کمک را شناسایی کرده و برای درک دامنه خسارت، منابع خود را به بهترین نحو ممکن به مناطق نیازمند هدایت کنند.

سطح مهارت مورد نیاز برای شغل‌های پهپاد در کارهای ایمنی عمومی می‌تواند به شدت بر اساس استفاده خاص متفاوت باشد. برای مثال، یک آتش‌نشان در کالیفرنیا به ما گفت که پهپادها می‌توانند در یافتن افرادی که از صخره سقوط می‌کنند مفید باشند – به جای فرستادن کسی با طناب که ممکن است محل انتخابی اشتباه باشد، می‌توانند پهپاد را پرواز دهند و دقیقاً ببینند که فرد کجا سقوط کرده است.

این سناریو نیاز به مهارت زیادی فراتر از توانایی پرواز پهپاد ندارد، اما سناریویی که در آن نیاز به استفاده از ترموگرافی هوایی برای یافتن افراد گرفتار در ساختمان سوزان دارید، نیاز به دانش نه تنها در پرواز، بلکه در استفاده از دوربین حرارتی تحت فشار دارد.

بهترین پهپادهای ایمنی عمومی و نرم‌افزارهای پیشنهادی

پهپادها

بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده در مطالعه بارد، بسیاری از آژانس‌های ایمنی عمومی از پهپادهای تجاری سنگین‌ مانند Yuneec H520 یا DJI Matrice 300 استفاده نمی‌کنند. در عوض، برخی از ادارات پلیس و آتش‌نشانی از پهپادهای ارزان‌تر DJI مانند Phantom 4 Pro V2.0 یا حتی Mavic Air 2 استفاده می‌کنند.

نرم‌افزار

هنگامی که صحبت از نرم‌افزار می‌شود، DroneDeploy گزینه مناسبی برای ایجاد نقشه‌های اورتوموزائیک از یک حادثه ترافیکی یا محلی که ممکن است تحت تخلیه اضطراری باشد، است – پس از پرواز بر فراز محل و گرفتن عکس‌ها، می‌توانید آن‌ها را بارگذاری کنید و نرم‌افزار آن‌ها نقشه شما را ایجاد می‌کند. Pix4D گزینه خوبی دیگر است، با مجموعه‌ای از نرم‌افزارها برای سناریوهای مختلف نقشه‌برداری، و Agisoft نیز گزینه‌ای محبوب برای نقشه‌برداری پهپادی است، بر اساس گزارشی که توسط SkyLogic در سال 2017 منتشر شد.

اگر تازه وارد به گزینه‌های نرم‌افزاری پهپاد هستید، راهنمای مبتدیان ما به نرم‌افزارهای نقشه‌برداری پهپاد را بررسی کنید تا درباره همه گزینه‌های موجود بیشتر بیاموزید.

چقدر می‌توانم به عنوان خلبان پهپاد در ایمنی عمومی درآمد داشته باشم؟

تقریباً همه کارهای پهپادی که در آژانس‌های ایمنی عمومی شنیده‌ایم، به صورت داخلی انجام می‌شود، که به این معنی است که مقدار پولی که می‌توانید به دست آورید هر چه باشد که به عنوان یک آتش‌نشان یا افسر پلیس انتظار دارید. این حقوق‌ها به شدت بر اساس موقعیت مکانی شما متفاوت است.

آتش‌نشانان به طور متوسط کمی کمتر از 50,000 دلار در سال درآمد دارند و افسران پلیس به طور متوسط کمی بیش از 60,000 دلار در سال درآمد دارند. البته، اگر مسئول توسعه برنامه پهپاد برای اداره پلیس یا آتش‌نشانی خود هستید، ممکن است بتوانید برای پرداخت بالاتر بر اساس تخصص خود مذاکره کنید – اما از کسانی که این نوع کار را انجام می‌دهند، چنین چیزی نشنیده‌ایم.

انواع مأموریت‌هایی که خلبانان پهپاد معمولاً در کارهای ایمنی عمومی پرواز می‌کنند

  • نقشه‌برداری از صحنه جرم
  • جستجو و نجات
  • مدیریت ترافیک و بازسازی حادثه
  • آگاهی از موقعیت در زمان واقعی برای برخورد با بمب‌ها و مواد خطرناک
  • ارزیابی خسارات پس از یک فاجعه
  • تحویل‌های اضطراری
  • برنامه‌ریزی پیش از آتش‌سوزی
  • ایجاد مواد آموزشی

فصل پنجم: شغل‌های خلبانی پهپاد در بیمه

پس از وقوع شرایط جوی شدید در یک منطقه، شرکت‌های بیمه معمولاً تعداد زیادی درخواست بیمه برای خسارت‌های وارد شده به سقف‌های دارندگان بیمه مسکن دریافت می‌کنند.

برای ارزیابی این ادعاها، شرکت‌های بیمه به طور سنتی مجبور بوده‌اند یک بازرس بیمه یا تنظیم‌کننده بیمه را به محل بفرستند که فیزیکی به سایت برود، از نردبان بالا برود و از هر سقفی که برای آن ادعا شده عکس بگیرد. اما بالا رفتن از نردبان تمام روز می‌تواند خطرناک و وقت‌گیر باشد.

در اینجاست که بازرسی‌های سقف با پهپاد وارد می‌شوند. با استفاده از یک پهپاد، یک خلبان پهپاد می‌تواند یک الگوی مشخص را بر روی سقف آسیب دیده در 20-30 دقیقه پرواز کند و تمام تصاویر مورد نیاز برای ارزیابی یک ادعای بیمه را بدست آورد.

این نوع شغل خلبانی پهپاد نسبتاً ساده و در تقاضای بالاست به عنوان جایگزینی خوش‌آمد برای بازرسی‌های دستی. مجموعه مهارت‌های اصلی مورد نیاز توانایی پرواز کردن – یا برنامه‌ریزی پهپاد خود برای پرواز – یک ماموریت خاص و جمع‌آوری تصاویر در حین پرواز است.

بهترین پهپادها و نرم‌افزارهای پیشنهادی برای کار بیمه

پهپادها

از آنجا که این مأموریت‌ها نسبتاً ساده هستند و تصاویر جمع‌آوری شده نیاز به سطح کیفیت بسیار بالایی ندارند، یک پهپاد قوی از سری Phantom یا Mavic DJI معمولاً برای کار بیمه با پهپاد مناسب است.

نرم‌افزار

اگر در یک شبکه خلبان پهپاد مانند DroneBase کار می‌کنید، نیازی به انجام کار پس از تولید نخواهید داشت، بنابراین بدون نرم‌افزار هم مشکلی نخواهید داشت. اگر قصد دارید برای خودتان کار کنید و نه تنها پرواز پهپاد بلکه کار پس از تولید را نیز انجام دهید، احتمالاً نیاز خواهید داشت از یک پلتفرم مانند Photoshop Adobe برای پردازش تصاویر خود یا یک پلتفرم مانند DroneDeploy یا Pix4D برای پردازش داده‌های هوایی به یک نقشه استفاده کنید، بسته به خروجی که مشتری شما درخواست می‌کند.

چقدر می‌توانم به عنوان خلبان پهپاد در صنعت بیمه درآمد داشته باشم؟

برای اینکه ایده خوبی از درآمد احتمالی به عنوان خلبان پهپاد در کارهای مرتبط با بیمه بدست آورید، DroneBase یک پرداخت ثابت 70 دلار برای هر ماموریت بیمه ارائه می‌دهد. اگر چندین خانه در یک محله داشته باشید، می‌توانید فرضاً آن‌ها را پشت سر هم انجام دهید و ساعتی حدود 140 دلار درآمد داشته باشید.

اما خیلی زود پول‌هایتان را نشمارید. این نوع کار معمولاً فصلی است چون به الگوهای طوفان‌ها بستگی دارد، بنابراین در حالی که ممکن است در زمان‌های خاصی از سال کار زیادی داشته باشید، کار در زمان‌های دیگر ممکن است خشک شود.

انواع مأموریت‌هایی که خلبانان پهپاد معمولاً در کارهای بیمه پرواز می‌کنند

  • بازرسی‌های خسارت سقف
  • بازرسی‌های ادعای پس از فاجعه (طوفان‌ها، طوفان‌های دریایی، تگرگ و غیره)
  • بازرسی‌های هوایی از بنیاد، دودکش و سایر ویژگی‌های ساختمان برای تأیید ادعاهای بیمه
  • بازرسی‌های هوایی از زمین‌ها و ویژگی‌های مرتبط با زمین (مثلاً خسارت به استخر، خسارت به ساختمان‌های جانبی مانند انبارها، خانه‌های مهمان مستقل، گلخانه‌ها و غیره) برای تأیید ادعاهای بیمه

نتیجه‌گیری

بازرسی‌های پهپاد برای بیمه به خلبانان پهپاد فرصتی می‌دهد تا از تخصص خود برای جایگزینی فرایندهای دستی و خطرناک استفاده کنند و تصاویر دقیقی برای ارزیابی ادعاهای بیمه جمع‌آوری کنند. این شغل‌ها نسبتاً ساده و در تقاضای بالایی هستند، اما نیاز به توانایی پرواز دقیق و جمع‌آوری داده‌های درست دارند.

فصل ششم: شغل‌های خلبانی پهپاد در روزنامه‌نگاری

در سال‌های اخیر، پهپادها به ابزاری معمول در روزنامه‌نگاری تبدیل شده‌اند و با کمک تصاویر هوایی که توسط پهپادها گرفته می‌شود، می‌توان به درک بهتر از خسارت‌های ناشی از سیل، اندازه جمعیت، یا دامنه آتش‌سوزی‌های جنگلی پرداخت.

به طور کلی، پهپادها در روزنامه‌نگاری به عنوان یک نقطه دید دیگر برای کمک به داستان‌سرایی استفاده می‌شوند، زیرا تصاویر هوایی و فیلم‌های ویدئویی می‌توانند به پوشش خبری لایه‌ای اضافی از درام اضافه کنند.

همانند فیلم، پهپادها بسیار ارزان‌تر از استفاده از هلیکوپتر هستند، که باعث می‌شود تصاویر هوایی در دسترس باشند در حالی که قبلاً بودجه‌ای برای گنجاندن آنها وجود نداشت.

یک نکته که باید در مورد پرواز پهپادها برای روزنامه‌نگاری به خاطر داشت این است که موارد استفاده گسترده‌ای وجود دارد، با کیفیت‌های مختلف مورد نیاز. برای پوشش خبری فوری یا بلایای طبیعی، داشتن بهترین دوربین ممکن شاید چندان مهم نباشد بلکه داشتن فیلم به طور کلی اهمیت بیشتری دارد. از سوی دیگر، اگر سعی در گرفتن تصویری هنری برای همراهی با یک مقاله نوشته شده یا فیلم‌برداری مستند برای داستانی طولانی‌تر دارید، ممکن است به پهپادی گران‌تر نیاز داشته باشید که اجازه می‌دهد دوربین با کیفیت بالا خود را نصب کنید و بهترین تصاویر ممکن را بدست آورید.

مجموعه مهارت‌های مورد نیاز برای استفاده از پهپادها در روزنامه‌نگاری نیز بسته به مورد استفاده خاص شما متفاوت است. اگر به عنوان مستندساز کار می‌کنید ممکن است به سطح بالایی از تخصص در فیلم‌برداری و عکاسی نیاز داشته باشید، در حالی که سطح مهارت شما برای پوشش خبری فوری ممکن است به این اندازه توسعه یافته نباشد. با این حال، در همه سناریوهای مرتبط با روزنامه‌نگاری، احتمالاً مهارت‌های پرواز شما باید درجه یک باشد، زیرا ممکن است در شرایط دشوار و تحت فشار پرواز کنید و ممکن است فقط یک فرصت برای گرفتن شات داشته باشید.

بهترین پهپادها و نرم‌افزارهای پیشنهادی برای کار در روزنامه‌نگاری

پهپادها

همانطور که در بالا ذکر شد، نوع پهپادی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید به شدت به نوع روزنامه‌نگاری که انجام می‌دهید بستگی دارد. برای پوشش خبری فوری احتمالاً یک DJI Mavic 3 کفایت می‌کند، اما اگر سعی در گرفتن تصاویر خیره‌کننده برای یک داستان چاپی یا مستند دارید، ممکن است به چیزی با کیفیت بالاتر نیاز داشته باشید. یک Inspire 2 با دوربین ZenMuse x7—دوربینی که DJI به طور خاص برای فیلم‌سازی ایجاد کرده است—می‌تواند کار را انجام دهد، یا ممکن است بخواهید کیفیت خود را حتی بیشتر افزایش دهید و به FreeFly Alta نگاه کنید که اجازه می‌دهد بار دلخواه خود را سفارشی کنید و دوربینی که برای شات خاص نیاز دارید را انتخاب کنید.

نرم‌افزار

وقتی صحبت از نرم‌افزار برای روزنامه‌نگاری می‌شود، احتمالاً به نوعی ابزار پردازش عکس و همچنین ابزار پردازش ویدئو نیاز خواهید داشت. Photoshop Adobe یک انتخاب قوی برای عکس‌ها است، یا Lightroom Adobe نیز می‌تواند کار را انجام دهد اگر نیازی به انجام کار پس از تولید زیاد بر روی تصاویر خود نداشته باشید. برای ویرایش ویدئو، Premiere Pro Adobe و Final Cut Pro Apple هر دو گزینه‌های محکمی هستند.

چقدر می‌توانم به عنوان خلبان پهپاد در روزنامه‌نگاری درآمد داشته باشم؟

اکثر افرادی که می‌شناسیم که از پهپادها در روزنامه‌نگاری استفاده می‌کنند در حال حاضر در روزنامه‌نگاری در نقش دیگری کار می‌کنند، چه به عنوان فیلم‌بردار، عکاس، مجری یا در نقش دیگری.

بر اساس تخمین‌های Payscale، حقوق شروع متوسط برای فارغ‌التحصیلان رشته روزنامه‌نگاری حدود 44,000 دلار در سال است، با عکاسان خبری که حدود 30,000 دلار در سال و مجریان خبری که حدود 50,000 دلار در سال درآمد دارند. البته، محل کار یک عامل بزرگ در میزان درآمد شما در روزنامه‌نگاری است—یک شهر بزرگ بیشتر از یک شهر کوچک پرداخت می‌کند—و داشتن مجموعه مهارت‌های متعدد (مانند توانایی پرواز با پهپاد و نوشتن خوب) قطعاً کمک می‌کند.

با این حال، برخی از خلبانان پهپاد وجود دارند که در روزنامه‌نگاری به صورت آزاد کار می‌کنند. در اینجا یکی از آنها در مورد قیمت‌گذاری خدمات خود به ما گفت:

نرخ نیم‌روزه برای عکاسی/فیلم‌برداری برای یک پروژه خبری 400 دلار برای 4 ساعت اول یا هر بخش از آن است. 750 دلار برای یک روز 8 ساعته یا هر بخش از آن فراتر از 4 ساعت اول. هر نیم‌ساعت فراتر از 8 ساعت 50 دلار است. اگر یک مشاهده‌گر نیاز باشد، این نرخ‌ها هر دو شامل 50 دلار در ساعت دیگر نیز می‌شود.

— الیوت فرانسیس، خلبان پهپاد و مالک ReelView Aerial

انواع مأموریت‌هایی که خلبانان پهپاد معمولاً در روزنامه‌نگاری پرواز می‌کنند

  • گزارش‌دهی بلایا — فیلم‌برداری از آتش‌سوزی‌ها، سیل‌ها، طوفان‌ها، طوفان‌های دریایی، گردبادها و سایر سناریوهای بلایای طبیعی.
  • پوشش خبری فوری — فیلم‌برداری از سناریوهای تیراندازی فعال یا گروگان‌گیری، ساختمان‌های فروریخته و سایر رویدادهای خبری زنده.
  • گزارش‌دهی ترافیک — فیلم‌برداری هوایی از ترافیک و تصادفات.
  • کار مستند — کارهای منظره/حیات وحش، کارهای شهرسازی یا سایر سناریوهایی که یک دید هوایی می‌تواند به داستان‌سرایی کمک کند.
  • گزارش‌دهی تحقیقی — استفاده از پهپاد برای جمع‌آوری اطلاعات کلیدی برای یک داستان (مثلاً درباره شرایط کار در یک کارخانه، یا اینکه آیا شهردار در دوران خشکسالی از آب‌پاش‌های خود به طور غیرقانونی استفاده می‌کند و غیره).
  • عکاسی خبری — عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیت هنری بالا برای بیان یک داستان.

نتیجه‌گیری

روزنامه‌نگاری با پهپاد به خلبانان پهپاد فرصتی می‌دهد تا از تخصص خود برای اضافه کردن یک بعد جدید به داستان‌های خبری استفاده کنند. پهپادها به دلیل هزینه کمتر نسبت به هلیکوپترها، تصاویر هوایی را در دسترس‌تر می‌کنند و به روزنامه‌نگاران امکان می‌دهند تا در شرایط سخت و پر فشار، پوشش خبری موثرتری داشته باشند.

فصل هفتم: شغل‌های خلبانی پهپاد در کشاورزی

کشاورزان چند سالی است از پهپادها استفاده می‌کنند تا با مساعدت پیمایش مزارع خود را بررسی کنند و ببینند کدام نقاط نیاز به توجه بیشتری دارند. استفاده از پهپاد برای انجام این نوع کار سریع‌تر از پیمودن کل مزرعه پیاده روی است، و همچنین دقیق‌تر است.

یکی از متداول‌ترین محصولاتی که یک خلبان پهپاد به یک کشاورز ارائه می‌دهد، نقشه شاخص تفاوت گیاهی نرمال شده (NDVI) است. این نقشه‌ها برای شناسایی اینکه کدام گیاه در کجا در یک قطعه زمین رشد می‌کند و همچنین برای دیدن اینکه هر گیاه چقدر خوب عمل می‌کند، استفاده می‌شوند.

نرم‌افزارهای جدید می‌توانند داده‌های خامی که توسط خلبانان پهپاد جمع‌آوری می‌شوند را پردازش کرده و گزارش‌هایی برای کشاورزان ارائه دهند که نشان دهنده نقاط مشکل‌زا در زمین آن‌ها هستند و پیشنهاداتی برای رفع مشکلات دارند.

اگرچه بالقوه کمک به افزایش عملکرد محصول در این حوزه جدیدی از کشاورزی به نام کشاورزی دقیق بسیار بزرگ است، اما به نظر می‌رسد که پذیرش هنوز نسبتاً کمی آمده است، با اینکه بسیاری از کشاورزان درباره ارزش بالقوه پهپادها برای کارشان مطمئن نیستند.

کشاورزی، فیلد تخصصی شریف اگربات است

چالش در این حوزه ممکن است بیشتر با فروش مرتبط باشد تا مهارت. یعنی، اینکه مشتریان پتانسیلی را متقاعد کنید که می‌توانید به آنها در افزایش عملکرد کمک کنید و به طور نهایی از طریق هزینه کردن پول برای خدمات شما بیشتر پول کسب کنند. با گذشت زمان و استفاده از پهپاد در کشاورزی دقیق به شکل عادی، این چالش به تدریج از بین خواهد رفت، اما تا اینکه این اتفاق بیفتد، به نظر می‌رسد که بسیاری از خلبانان پهپاد در این بخش از صنعت پهپاد با آن روبرو هستند.

بهترین پهپادها و نرم‌افزارهای پیشنهادی برای کار در کشاورزی

پهپادها

پاروت یک پهپاد دارای چهارچوب کاری کشاورزی دارد که به نام Bluegrass Fields است، که دارای یک حسگر چندطیفی پاروت است که به طور خاص برای کشاورزی طراحی شده است و می‌تواند تصاویری از محصولات کشاورزی

را در چهار باند طیفی متمایز ضبط کند. همچنین دارای یک سال دسترسی به نرم‌افزار پاروت برای پروازهای خودکار است، به طوری که پهپاد می‌تواند برنامه‌ریزی شود تا مأموریت یکسان را بر محصولات کشاورزی یک کشاورز انجام دهد.

اما شما قطعاً مجبور به استفاده از Bluegrass نیستید — همچنین دوربین‌های پهپاد دیگری وجود دارد که می‌توانند برای کشاورزی استفاده شوند.

نرم‌افزار

بسته به نوع نقشه‌برداری که می‌خواهید انجام دهید، چندین گزینه دیگر هم وجود دارد که ممکن است مفید باشند — برای کسب اطلاعات بیشتر، به راهنمای مبتدی ما در مورد نرم‌افزارهای نقشه‌برداری پهپاد مراجعه کنید.

چقدر می‌توانم به عنوان خلبان پهپاد در صنعت کشاورزی درآمد داشته باشم؟

بر اساس اطلاعاتی که در Droners.io یافتیم، خلبانان پهپاد در حال انجام کارهای پهپاد در زمینه کشاورزی درآمدی از 40 تا 150 دلار در ساعت کسب می‌کنند.

گرچه این مقدار از برخی از بهترین خلبانان پیشنهادی آنها به دست آمده است — احتمالاً خلبانانی که با هزینه‌های کار خود را در قالب بازگشت‌های مالی مشخص برای کشاورزانی که با آنها کار می‌کنند نشان داده‌اند، درآمد بیشتری دارند.

انواع مأموریت‌هایی که خلبانان پهپاد معمولاً در کار کشاورزی انجام می‌دهند

  • ایجاد نقشه‌های NDVI برای پیگیری سلامت مختلف محصولات در زمین کشاورز.
  • ایجاد نقشه‌های orthomosaic و دیگر نقشه‌ها برای پیگیری مدیریت چمن در یک مزرعه.
  • استفاده از داده‌های پهپاد برای انجام مطالعات درباره سلامت گیاهان مختلف در شرایط مختلف.
  • ایجاد نقشه‌های زهکشی و زمین‌شناسی برای درک اینکه آب کجا جاری می‌شود و همچنین اینکه کجا ممکن است کشتارگاه‌ها به طور طبیعی شکل زمین را دور بزنند.

فصل هشتم: شغل‌های خلبانی پهپاد در حمل و نقل

پذیرش پهپاد در بخش حمل و نقل به سرعت در حال رشد است. یک مطالعه انجام شده توسط انجمن آمریکایی مسیرهای ایالتی و حمل و نقل (AASHTO) در سال 2018 نشان داد که 35 ایالت در برخی زمینه‌ها با پهپادها همکاری می‌کنند، با 20 ایالتی که پهپادها را به فعالیت‌های روزمره وزارت حمل و نقل خود گرفته‌اند، و 15 ایالت دیگر همچنان در حال آزمایش و تحقیق هستند.

همانطور که در بسیاری از بخش‌ها اتفاق می‌افتد، پهپادها به کاهش زمان و هزینه مورد نیاز برای بازرسی زیرساخت‌های بحرانی در حمل و نقل کمک می‌کنند.

سنتی‌ترین روش، بازرسی یک خط راه آهن به صورت دستی است، با یک بازرس که روی ریل قدم می‌زند و هر ناهمواری را یادداشت می‌کند. با پهپادها، این بازرسی‌ها اکنون به زودی‌تر انجام می‌شوند و داده‌های دقیق‌تری تولید می‌کنند.

در واقع، یکی از اولین شرکت‌های خصوصی برنامه Pathfinder اداره هوافضای آمریکا (FAA)، راه‌آهن‌های BNSF بودند، که تحقیقاتی در مورد پروازهای فراتر از خط دید بصری (BVLOS) برای بازرسی راه‌آهن انجام دادند.

برای انجام این نوع کار، شما باید درک کلی از آنچه در این نوع بازرسی‌ها دنبال می‌کنید، داشته باشید، که به معنای اطمینان از این است که شما تا حد کافی از دارایی‌هایی که در حال بازرسی هستند – آیا ریل‌های راه‌آهن هستند، یا جاده‌ها، یا پل‌ها – تحت پوشش قرار گیرید، تا مناطق مشکلات با استفاده از داده‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید، شناسایی شود.

خبر خوب این است که با توسعه نرم‌افزارها، ما معمولاً می‌توانیم به سادگی تصاویر خام جمع‌آوری شده را آپلود کرده و نرم‌افزار مشکلات را شناسایی کند، همانطور که اینتل سال گذشته در InterDrone نشان داد.

بهترین پهپادها و نرم‌افزارهای پیشنهادی برای کار در حمل و نقل

پهپادها

تنوع گسترده‌ای از پهپادها وجود دارد که می‌توانند برای بازرسی‌های حمل و نقل استفاده شوند، و در طیف وسیعی از قیمت‌ها در دسترس هستند.

در سطح پایین‌تر، اما همچنان بسیار قابل اعتماد، Yuneec H520، DJI Mavic Pro و DJI Phantom همه گزینه‌های خوبی هستند. با افزایش قیمت، DJI Matrice 300 یک گزینه با کیفیت بالاست.

و برای یک گزینه واقعاً با کیفیت بالا، Falcon 8+ اینتل ممکن است یک انتخاب عالی باشد. اما اطلاعات خود را بخاطر داشته باشید — هزینه آن ممکن است تا 25،000 دلار تا 40،000 دلار یا بیشتر باشد (از آنجایی که آنها قیمت واقعی را منتشر نمی‌کنند، زیرا هر پهپاد را با افزودنی‌ها و ویژگی‌های مختلف برای هر مشتری مختصر می‌کنند). اگر می‌خواهید گزینه‌های بیشتری را بررس

ی کنید، به راهنمای ما برای بهترین پهپادهای حرفه‌ای در بازار مراجعه کنید.

نرم‌افزار

زمانی که به نرم‌افزارها برای کار حمل‌ونقل با پهپادها می‌رسد، دوباره گزینه‌های معمول برای نقشه‌برداری با داده‌های پهپاد می‌تواند Pix4D، Agisoft و DroneDeploy باشد.

چقدر می‌توانم به عنوان خلبان پهپاد در صنعت حمل‌ونقل درآمد داشته باشم؟

از اطلاعات موجود در گزارش AASHTO که در بالا ذکر شد، یک خلبان پهپاد می‌تواند در حین انجام بازرسی‌های حمل و نقل در حدود 100 دلار در ساعت درآمد داشته باشد. برای شفاف‌سازی، این عدد را از بیانیه AASHTO استخراج کرده‌ایم که بازرسی‌هایی که قبلاً 4،600 دلار هزینه می‌کرد و نیاز به 16 ساعت کار داشته‌است، اکنون می‌تواند در 2 ساعت انجام شود، با هزینه 250 دلار (با 50 دلار برای هزینه‌های اجاره تجهیزات / جمع‌آوری داده).

ما می‌خواهیم توجه داشته باشیم که این عدد 100 دلار برای هر ساعت کار یک خلبان پهپاد و یک نگهبان را در نظر می‌گیرد، بنابراین به طور فرضی این می‌تواند حقوق ساعتی کلی را کاهش دهد، به توجه به اینکه چگونه به آن نگاه کردید. (اما اگر شما شرکت خدمات هوایی خود را اداره می‌کنید، می‌توانید فرض کنید که هزینه‌های اضافی برای پرسنل به مجموعه کلی هزینه‌های ساعتی شما افزوده می‌شوند.)

انواع مأموریت‌هایی که خلبانان پهپاد معمولاً در کار حمل‌ونقل انجام می‌دهند

  • راه‌آهن‌ها — بازرسی گیره‌های ریلی و ریل‌ها برای شناسایی مشکلات قبل از آنکه بدتر شود.
  • مونوریل‌ها — بازرسی و بررسی تیرهای پشتیبان بتنی، ریل‌ها و سایر اجزاء بحرانی.
  • جاده‌ها — استفاده از داده‌های پهپاد برای کاهش خطراتی که توسط سنگ‌های بزنگ و لغزش زمین ایجاد می‌شود.
  • رودخانه‌ها — بازرسی دوره‌های منظم رودخانه‌ها برای پیشگیری از سیل و خسارت به جاده‌ها.
  • پل‌ها — بازرسی دک‌های پل، تیرهای پشتیبان، گیره‌ها و سایر اجزاء بحرانی در پل‌ها.

فصل نهم: شغل‌های خلبانی پهپاد در صنعت انرژی

مشابه حمل و نقل، پهپادها راه‌های سریع‌تر و ارزان‌تری را برای بازرسی دارایی‌هایی مانند خطوط انتقال برق و پنل‌های خورشیدی برای شرکت‌های انرژی فراهم می‌کنند.

و ارزش آن را دارد به یاد داشت که سازمان هوافضای فدرال (FAA) این پیشرفت را با اجازه دادن به شرکت‌های انرژی برای شروع انجام پروازهای BVLOS (فراتر از خط دید بصری) – که به طور معمول توسط مقررات بخش 107 ممنوع است – تسریع می‌دهد، به طوری که می‌توان در مدت زمان کوتاه‌تری مناطق بزرگتری را بازرسی کرد.

در آوریل 2018، FAA اولین اجازه BVLOS را به یک شرکت انرژی، اکسل انرژی، برای استفاده در بازرسی خطوط انتقال برق خارج از دنور، کلرادو صادر کرد. همراه با این اعلامیه، اکسل خبر اعلام کرد که پس از اتمام کار خود در کلرادو، قصد دارند که بازرسی‌های BVLOS را به سایر ایالت‌ها در ایالات متحده گسترش دهند.

که همه به این معناست که شغل‌های بازرسی پهپاد در بخش انرژی به سرعت ممکن است رشد کند، زیرا FAA راه را برای خلبانان پهپاد با اخذ اجازه BVLOS از بیشتر شرکت‌های انرژی باز کرده است.

برای انجام این نوع کار UAV، شما نیاز به دانش فنی در مورد آنچه در بازرسی خطوط انتقال، پنل‌های خورشیدی و سایر زیرساخت‌های مرتبط با انرژی مورد نیاز است. به طور کلی، کار بازرسی پهپاد برای پیدا کردن مناطق نیازمند تعمیرات است تا مشکلات را به زودی شناسایی و رفع کنید.

در بازرسی پنل‌های خورشیدی، دانش حرارت‌سنجی هوایی لازم است و برای برخی از انواع بازرسی‌های خطوط انتقال برق. همچنین مهم است به یاد داشته باشید که خطوط انتقال برق ممکن است تداخل مغناطیسی تولید کنند که می‌تواند پرواز را دشوار کند و در نتیجه کنترل کننده پرواز را احتمالاً خراب کند. یک قاعده عمومی خوب این است که حداقل 100 فوت از هر خط انتقال برق در هنگام انجام بازرسی هوایی فاصله بگیرید و در اندازه‌گیری ممکن است از پرواز بین خطوط انتقال برق خودداری کنید.

بهترین پهپادها و نرم‌افزارهای پیشنهادی برای کار در صنعت انرژی

پهپادها

به دلیل تداخل elektromagnetic که خطوط انتقال ایجاد می‌کنند، می‌خواهید از یک پهپاد برای بازرسی خطوط انتقال برق استفاده کنید که دارای حفاظت فرمومغناطیسی باشد. پهپاد Phantom 4 Pro V2.0 شرکت DJI حفاظت فرمومغناطیسی خوبی دارد (در واقع بهتر از Inspire 1 یا 2 است). اگر می‌خواهید کمی بیشتر بروید، پهپاد Matrice 300 شرکت DJI برای مقاومت در برابر تداخل مغناطیسی طراحی شده است و می‌تواند دوربین ZenMuse Z30

شرکت DJI را حمل کند، که برای ساختارهای برج و سایر سناریوهای بازرسی که نیاز به حفظ فاصله از شیء باشد، طراحی شده است.

اگر می‌خواهید گزینه‌های پیشنهادی بیشتری را ببینید، به راهنمای ما برای بهترین پهپادهای حرفه‌ای در بازار مراجعه کنید.

نرم‌افزار

زمانی که به نرم‌افزارها برای بازرسی انرژی می‌رسد، ما دوباره به نقشه‌برداری با داده‌های پهپاد از نرم‌افزارهای Pix4D، Agisoft و DroneDeploy خواهیم نگاه کرد، که همه گزینه‌های معتبری برای پردازش و نقشه‌برداری داده‌های جمع‌آوری شده در یک بازرسی هستند.

چقدر می‌توانم به عنوان خلبان پهپاد در صنعت انرژی درآمد داشته باشم؟

با توجه به اطلاعاتی که در Droners.io پیدا کرده‌ایم، برخی از خلبانان بازرسی انرژی هوایی با پهپاد به ازای هر ساعت 100 دلار درآمد کسب می‌کنند و به عنوان فریلنسر کار می‌کنند.

گفته شده است که بسیاری از کارهای بازرسی انرژی که اطلاعاتی از آن‌ها داریم، داخلی انجام می‌شود، توسط تیمی از خلبانان آموزش دیده برای آن مقصد. بر اساس تحقیقات ما، افرادی که در بازرسی خطوط انتقال برق انجام می‌دهند، حدود 70،000 تا 100،000 دلار یا بیشتر در سال درآمد دارند، به توجه به اینکه کجا قرار دارند، تجربه کاری آن‌ها چیست و چقدر کار می‌کنند.

انواع مأموریت‌هایی که خلبانان پهپاد معمولاً در کار مربوط به انرژی انجام می‌دهند

  • بازرسی‌های پنل‌های خورشیدی — استفاده از حرارت‌سنجی هوایی برای جستجوی خسارات یا نقص‌ها در پنل‌های خورشیدی.
  • توربین‌های بادی — استفاده از داده‌های هوایی برای یافتن خسارت به توربین‌های بادی.
  • خطوط انتقال برق — استفاده از داده‌های هوایی برای یافتن اماکنی که خطوط به وسیله هوا، هواپیما و یا اشیاء دیگر دیگر قطع یا خراب شده‌اند.
  • خطوط لوله — استفاده از داده‌های هوایی برای یافتن نشتی یا شکست در خطوط لوله.
  • زیرساخت مرتبط با هر یک از موارد فوق — استفاده از داده‌های هوایی برای بازرسی ایستگاه‌ها، تیرهای پشتیبان و دیگر زیرساخت‌های مرتبط با موارد فوق.

فصل دهم: شغل‌های خلبانی پهپاد در صنعت مخابرات

خلبانان پهپاد همچنین روش بازرسی‌ها را در صنعت مخابرات تغییر می‌دهند با انجام بررسی‌ها و بازرسی‌های برج‌ها در یک قسمت کوچک از زمان مورد نیاز برای ارسال یک نفر بالا به برج، که فرآیند را هم ارزان‌تر و هم ایمن‌تر برای افراد درگیر می‌کند.

AT&T مدتی است که از پهپادها برای بازرسی برج‌های سلولی استفاده می‌کند و شرکت مخابراتی Verizon پتانسیل زیادی را در صنعت پهپاد می‌بیند به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۷ شرکت پهپاد Skyward را خریداری کرد (اگرچه در سال ۲۰۲۲ آن را بسته کرد).

دانستن چه چیزی باید در هنگام انجام این بازرسی‌ها و بررسی‌های برج‌ها دیده شود برای انجام این نوع کار پهپاد بسیار مهم است.

بطور کلی، در انجام این نوع کارهای بازرسی پهپاد، خلبانان به دنبال شناسایی خطرات زیست محیطی یا دیگر خطرات هستند (زنبور، پرندگان، آسیب‌های ساختاری و غیره)؛ شناسایی مناطق آسیب‌دیده؛ یا بررسی ساختار را قبل از اینکه پرسنل برج بالا روند و اطمینان حاصل شود که آیا بالا رفتن ایمن است یا خیر.

همانند بازرسی خطوط انتقال، برج‌های مخابراتی معمولاً نوعی تداخل مغناطیسی را منتشر می‌کنند که می‌تواند پهپاد شما را پایین بیاورد اگر نزدیک‌تر (به عنوان مثال، نزدیک‌تر از ۱۰۰ فوت) پرواز کنید. برای انجام کار به عنوان یک خلبان پهپاد در بخش مخابرات، مهارت بالایی لازم است و بتوانید عکس‌های بسیار دقیقی را از فاصله بگیرید.

بهترین پهپادها و نرم‌افزارهای پیشنهادی برای کار در صنعت مخابرات

پهپادها

به دلیل شباهت‌های بین بازرسی‌های انرژی و بازرسی‌های مخابرات، توصیه‌های ما در اینجا همانند هم هستند. پهپاد Phantom 4 Pro V2.0 شرکت DJI یک گزینه خوب است، زیرا دارای حفاظت فرمومغناطیسی خوبی است، و پهپاد Matrice 300 شرکت DJI نیز یک گزینه خوب در سطح قیمت بالاتر است. همچنین ارزش ذکر دارد که دوربین ZenMuse Z30 شرکت DJI به طور خاص برای بازرسی برج‌های سلولی ساخته شده است (گرچه برای سناریوهای بازرسی دیگر نیز عالی است، همانطور که قبلاً گفته شد) – ZenMuse Z30 با تمام پهپادهای سری Matrice شرکت DJI سازگار است.

اگر می‌خواهید گزینه‌های پیشنهادی بیشتری را ببینید، راهنمای ما برای بهترین پهپادهای حر

فه‌ای را بررسی کنید.

نرم‌افزار

مانند بازرسی‌های انرژی، زمانی که به نرم‌افزارها برای بازرسی‌های مخابراتی می‌رسد، ما دوباره به نقشه‌برداری با داده‌های پهپاد از نرم‌افزارهای Pix4D، Agisoft و DroneDeploy خواهیم نگاه کرد، که همه گزینه‌های قوی برای پردازش و نقشه‌برداری داده‌های جمع‌آوری شده در یک بازرسی هستند.

چقدر می‌توانم به عنوان خلبان پهپاد در صنعت مخابرات درآمد کسب کنم؟

بر اساس تحقیقات و گفتگوهایی که با انواع مختلفی از خلبانان پهپاد داشته‌ایم، بسیاری از خلبانان بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار در ساعت به عنوان هزینه بازرسی برج برای شرکت‌های مخابراتی دریافت می‌کنند.

یک نقطه داده مرتبط دیگر این است که یک بار بالا رفتن تنها برای اهداف بازرسی می‌تواند هزینه‌ای بین ۲،۰۰۰ تا ۵،۰۰۰ دلار داشته باشد، بسته به دامنه بازرسی. این ممکن است یک نقطه داده مفید باشد که باید به آن توجه شود اگر خدمات بازرسی برای شرکت‌های برج‌سازی قیمت‌گذاری شود – به عبارت دیگر، خوب است بدانید که بازرسی پهپاد شما می‌تواند هزینه زیادی را برای مشتریان پتانسیلی شما صرفه جویی کند، در حالی که همچنان به شما مقدار خوبی از پول برساند.

انواع مأموریت‌هایی که خلبانان پهپاد معمولاً در کار مخابراتی انجام می‌دهند

  • بازرسی‌های برج‌های سلولی — جستجوی تجهیزات ناسالم، آسیب به خود برج یا حیات وحش که در برج زندگی می‌کنند (به عنوان مثال، خطر جانی برای خود یا اعضای نگهداری برج).
  • بازرسی برج‌های رادیویی — برای همان اهداف.
  • بازرسی برج‌های انتقال — برای همان اهداف.
  • بازرسی برج‌های مخابراتی مونوپل — برای همان اهداف.
  • سایر انواع برج‌ها — برای همان اهداف.

فصل یازدهم: شغل‌های خلبانی پهپاد در آموزش

در سراسر ایالات متحده، از پهپادها در کلاس‌های تحصیلی استفاده می‌شود، از ابتدایی تا متوسط، دبیرستان و همچنین در دانشگاه‌های جامعه‌ای و چهارساله. برخلاف تمام انواع شغل‌های پهپاد مذکور بالا، کار در آموزش با پهپادها به معنای ضروری نبودن توانایی خوب در پرواز نیست – اگرچه این قطعاً ضربه‌ای نخواهد زد! – بلکه این به معنای ادغام پهپادها به عنوان یک قسمت از کار شما به عنوان یک مربی است.

کار با پهپادها در آموزش می‌تواند به این معنی باشد که شما یک معلم هستید که پهپادها را در فعالیت‌های کلاسی به کمک دانش‌آموزان می‌آورید تا آن‌ها را در مورد رشته‌های STEM هیجان زده کنید، یا می‌تواند به این معنی باشد که شما دیگران را یاد می‌دهید که چگونه پرواز کنند و کارهای دیگر مرتبط با UAVs انجام دهند.

ممکن است به ایجاد یک باشگاه پهپاد در مدرسه‌ی خود بپردازید تا به کمک آن کودکان درباره علم پشت پهپادها و پرواز هیجان زده شوند.

یک نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید اگر علاقه‌مند به استفاده از پهپادها در آموزش هستید این است که آیا نیاز به دریافت گواهینامه خلبان از FAA دارید که برای تمام عملیات تجاری پهپاد در ایالات متحده مورد نیاز است.

وقتی به دانشگاه‌ها با برنامه‌های پهپاد فکر می‌کنید، چندین دانشگاه بزرگ وجود دارد و بیشتری همه‌ی زمان به وجود می‌آیند. در اینجا برخی از برنامه‌های دانشگاهی برتر پهپادی را می‌شناسیم:

  • دانشگاه ایالتی میانه تنسی
  • دانشگاه هوانوردی امبری-ریدل
  • دانشگاه پلی‌تکنیک ایالت کانزاس
  • دانشگاه داکوتای شمالی
  • یک نکته دیگر این است که ما در UAV Coach برای دانش‌آموزان دوره متمرکزی برای دریافت گواهینامه خلبانی FAA برای پرواز پهپادهای تجاری ارائه می‌دهیم، و همچنین یک دانشجویی نقدی برای دانشجویانی که به دنبال تأمین هزینه‌های دانشگاهی هستند.

بهترین پهپادها و منابع نرم‌افزار / برنامه درسی برای استفاده از پهپاد در آموزش

پهپادها

این یک مورد دشوار است زیرا روش‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید از پهپادها در آموزش استفاده کنید. اگر به دنبال پهپادهایی برای خرید برای یک باشگاه یا سازمان دیگر برای کمک به دانش‌آموزان در یادگیری چگونگی پرواز هستید، ما توصیه می‌کنیم به دنبال پهپادهای شروع ارزان‌قیمت باشید – راهنمای ما راجع به بهترین پهپادهای ارزان قیمت را بررسی کنید.

نرم‌افزار / منابع برنامه درسی

اگر به دنبال برنامه‌ها و مواد درسی هستید که برای یادگیری با پهپاد طراحی شده‌اند، DroneBlocks یک مکان عالی برای شروع است. همچنین توصیه می‌کنیم که منابع آموزشی پهپادها و موارد مرتبط دیگری را از شریک ما PCS Edventures بررسی کنید که می‌توانید در کلاس‌های خود استفاده کنید.

چقدر می‌توانم به عنوان خلبان پهپاد در آموزش درآمد کسب کنم؟

دوباره، دشوار است تعیین دقیق این موضوع است زیرا همه‌چیز بستگی به شرایط مختلفی که ممکن است پهپادها در آموزش استفاده شود دارد.

اگر در یک مدرسه متوسط کار می‌کنید، ممکن است سالانه حدود ۴۰،۰۰۰ دلار کسب کنید، بسته به اینکه چه مدتی در آنجا بوده‌اید و در کجا زندگی می‌کنید. اگر استاد دانشگاه در یک مؤسسه الیت هستید، ممکن است این مبلغ دو برابر شود. و اگر به طور داوطلبانه در کمک به رهبری یک باشگاه پهپاد در یک دبیرستان محلی هستید، در این صورت هیچ چیزی پرداخت نخواهید کرد، البته.

به عنوان یک محل شروع، ما توصیه می‌کنیم که در زمینه‌ی آموزش که می‌خواهید کار کنید (یعنی سطح کلاس و موضوع درس) تحقیق کنید، و سپس ببینید که اطلاعات متوسط درآمد سالیانه چیست.

فصل دوازدهم: ایجاد کسب و کار خود با پهپاد

آیا می‌خواهید به عنوان یک خلبان پهپاد وارد عرصه کسب و کار شوید؟

پهپادپرستانی که برای خودشان کار می‌کنند می‌توانند در هر ساعت از 25 تا 250 دلار یا بیشتر کسب درآمد کنند. این همه به مهارت‌های شما، پایه مشتری، کیفیت کار شما و اینکه چقدر شهرت شما در زمینه خاص شما استوار است بستگی دارد.

آیا می‌خواهید به عنوان یک پهپادپرنده بیشتر کسب درآمد کنید؟ به دوره ضروری‌های نقشه‌برداری پهپاد ما و کارگاه‌های حضوری نقشه‌برداری پهپاد ما مراجعه کنید تا ببینید چگونه می‌توانید نقشه‌برداری پهپاد را به لیست مهارت‌های پهپادپرنده خود اضافه کنید.

در ادامه لیست هفت موردی که می‌توانید انجام دهید تا به کسب و کار خدمات پهپاد خود بپردازید یا آنچه که بسیاری از افراد در صنعت آن را پهپادپرنده می‌نامند:

  1. با الزامات FAA برای پهپادپرنده‌های تجاری آشنا شوید.

همه کارهایی که شامل پرواز پهپاد در آمریکا برای هر نوع پاداش، شامل پاداش در نوع آن (به عنوان مثال کار برای تبادل)، توسط FAA تجاری در نظر گرفته می‌شوند. برای انجام کار تجاری پهپاد در ایالات متحده، شما باید گواهینامه Pilot Remote را داشته باشید که برای گذراندن آزمون دانش هوانوردی FAA (همچنین به عنوان آزمون قسمت 107 شناخته می‌شود) لازم است.

اگر تصمیم بگیرید که برای آزمون آماده‌سازی نیاز به کمک دارید، دوره آماده‌سازی آزمون ما و دوره آموزش آنلاین ما، Drone Pilot Ground School، شما را به طور گام به گام از اطلاعاتی که باید بدانید برای گذراندن هدایت می‌کند. ما بیش از ۵۰،۰۰۰ پهپادپرنده را برای آزمون آموزش داده‌ایم و بیش از ۹۹٪ از دانش‌آموزان ما در اولین تلاش گذرانده‌اند. اگر به دنبال آخرین تبلیغات ما هستید، اینجا کد تخفیف Drone Pilot Ground School است.

  1. به یک انجمن اینترنتی بپیوندید تا ارتباط برقرار کنید با سایر پهپادپرنده‌ها و جامعه پهپادپرندگان خود را گسترش دهید.
  2. با انواع مختلف پهپادهای موجود آشنا شوید، از پهپادهای شروع کننده ارزان قیمت، گرفته تا پهپادهای دوربین، و پهپادهای حرفه‌ای با کیفیت بالا.
  3. به برترین شرکت‌های پهپاد در صنعت پهپاد مطالعه کنید.
  4. درباره مهارت پروازی و تلاش برای تبدیل شدن به یک پهپادپرنده ماهر فکر کنید.
  5. به دستیابی به بیمه پهپاد بپردازید – بیمه نه تنها می‌تواند به شما آرامش بدهد، بلکه همچنین به حرفه‌ای کردن فعالیت‌های شما کمک می‌کند.
  6. برنامه ریزی کسب و کار اولیه انجام دهید، از جمله تهیه یک بودجه اولیه، شناسایی نیشه که ممکن است در آن کار کنید و تفکر در مورد آنچه بازاریابی و فروش شما ممکن است برای کسب و کار پهپاد شما شبیه به چی باشد.

فصل سیزدهم: شبکه‌های پهپادی برای شغل خلبانی پهپاد

یک راه برای پیدا کردن کارهای آزاد به عنوان یک پهپادپرنده این است که به یک شبکه‌ی پهپادپرنده بپیوندید.

پیوستن به یک شبکه می‌تواند راه خوبی برای ساخت نمونه کارها و تجربه باشد – به جای انجام کارهای رایگان برای یک دوست برای دریافت نمونه‌هایی برای مشتریان پتانسیل، شما می‌توانید واقعاً پول دریافت کنید. این نوع کار همچنین می‌تواند برای کسب تجربه در تحقیقات فضایی مفید باشد، و همچنین احساس حرفه‌ای شدن در یک نوع خاص از کار پهپادپرنده را تقویت می‌کند.

اینجا پیشنهادات برتر ما هستند:

DroneBase پهپادپرندهایی را برای کارهای خاص استخدام می‌کند، و همچنین برای تصاویر هوایی انبوه و ویدیو پرداخت می‌کند. چگونگی یافتن کار با DroneBase را بازدید از بخش پایلوت وب‌سایت آنها بیاموزید.
Measure یک شرکت دیگر است که پهپادپرندها را با کار در ایالات متحده ارتباط می‌دهد – در حال حاضر، آنها به دنبال پهپادپرندهای مجاز هستند که در صنایع مختلف نقشه‌برداری و تصویربرداری هوایی انجام دهند. چگونگی یافتن کار با Measure را در بخش Remote Pilot in Command UAS وب‌سایت آنها بیاموزید.
Droners.io یک شبکه برای پهپادپرندهای تجاری است که به پیلوت‌ها اجازه می‌دهد برای پروژه‌ها پیشنهاد بدهند و 10 درصد از پرداختی را به عنوان کمیسیون دریافت می‌کند. شما می‌توانید برای پیشنهاد بر روی کارها در وب‌سایت Droners.io ثبت نام کنید.
DroneHive یک شبکه ملی از بیش از 1000 مشاور و پهپادپرنده حرفه‌ای است. آیا علاقه‌مند به تبدیل شدن به یکی از اعضای تیم ما هستید؟

مرجع

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *