18 الی 20 اردیبهشت - دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

نکات خلبان حرفه‌ای پهپاد را نمیدانید! هشت نشانه که نشان می‌دهد شما خلبان مبتدی پهپاد هستید

نکات خلبان حرفه‌ای پهپاد را نمیدانید! هشت نشانه که نشان می‌دهد شما خلبان مبتدی پهپاد هستید

یادگیری نکات خلبانی حرفه‌ای پهپاد فراتر از فرمان‌دهی به یک وسیله پرنده است؛ آن مجموعه‌ای از دانش، مهارت و به‌کارگیری تکنیک‌های پیچیده برای خلق تصاویر چشم‌نواز و کاربردی است. در این مقاله، به بررسی هشت علامتی می‌پردازیم که نشان می‌دهد شما هنوز در مسیر تبدیل شدن به یک خلبان حرفه‌ای پهپاد هستید و قدم‌هایی که برای پیشرفت باید بردارید.

چرا نکات خلبانی حرفه‌ای پهپاد را نمیدانیم؟!

۱. پرواز بی‌هدف

پهپاد شما باید برای روایت یک داستان پرواز کند. هر تصویر باید هدفی داشته باشد؛ از نماهای دوردست برای معرفی، تا تصاویر نزدیک برای اکشن. پنج دقیقه پرواز تصادفی کسی را جذب نخواهد کرد.

۲. پرواز بیش از حد بلند

در حالی که دیدگاه‌های هوایی بلند می‌توانند جذاب باشند، اما هیجان کمتری نسبت به پرواز در ارتفاع پایین‌تر به دست می‌دهند. پرواز در میان درختان و ساختمان‌ها حس حرکت را افزایش می‌دهد.

۳. استفاده از تنظیم خودکار تعادل سفید

برای ویدئو هرگز نباید از تعادل خودکار سفید استفاده کنید. تنظیم دستی سفید روز آفتابی/ابری کمک می‌کند تا دمای رنگ نادرست را در ویرایش اصلاح کنید و از تغییرات قابل مشاهده در میان تصویر جلوگیری کنید.

آیا به دنبال خرید پهپاد سمپاش هستید؟

مروری بر بهترین پهپادهای سمپاش

پهپاد سمپاش 20 لیتری شریف اگربات

پهپاد سمپاش 20 لیتری شریف اگربات (S20)

یک پهپاد پرطرفدار با ماژول‌های متنوع

پهپاد سمپاش 30 لیتری شریف اگربات

پهپاد سمپاش 30 لیتری شریف اگربات (S30Pro)

پیشرفته ترین پهپاد سمپاش کشور

پهپاد سمپاش 10 لیتری شریف اگربات (S10)

مناسب برای سمپاشی مزارع کوچک

۴. استفاده از نوردهی خودکار

نوردهی دستی ظاهری سینمایی به تصاویر می‌بخشد، در حالی که نوردهی خودکار آن‌ها را شبیه به اخبار/ورزش می‌کند. برای تغییرات نوردهی عمدی ممکن است استثنائاتی وجود داشته باشد.

۵. تصاویر بسیار طولانی

همه مخاطبان دلبسته تصاویر سی‌ثانیه‌ای نیستند. هنگام پرواز، باید با هدف ویرایش در ذهن حرکت کنید.

۶. نوردهی بد

برجسته‌سازی بیش از حد علامت یک خلبان تازه‌کار است. اشتباه رایج مبتدیان نوردهی بیش از حد است. برای بررسی نوردهی، از هیستوگرام استفاده کنید تا از بیش از حد روشن نشدن نواحی برجسته جلوگیری کنید.

۷. تصاویر لرزان

لرزش‌ها و ارتعاشات باید از بین بروند. این مشکلات باعث می‌شوند تصاویر بسیار آماتور به نظر برسند. تنظیمات پهپاد را تا زمانی که صاف و روان شوند، به دقت پیکربندی کنید.

۸. انتخاب نادرست نرخ فریم

۲۴/۲۵ فریم بر ثانیه استاندارد سینما است. نرخ‌های فریم بالاتر نگاهی “صاف‌تر” دارند. نرخ فریم را بر اساس هدف خلاقانه خود انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنم برای فراگیری مهارت خلبانی حرفه‌ای پهپاد در دوره های آموزشی حرفه ای شریف اگربات شرکت کنید. برای مشاهده دوره های شریف اگربات اینجا کلیک کنید.

یادگیری و پذیرش این نکات به شما کمک می‌کند تا گام‌های محکمی به سمت خلبانی حرفه‌ای پهپاد بردارید. توجه به جزئیات، آگاهی از تجهیزات و تمرکز بر بهبود مستمر، پایه‌های اصلی برای تبدیل شدن به یک خلبان متخصص در این عرصه پرتحرک و پرچالش هستند.

مقالات مرتبط
1 نظر
محمد

سلام
عالی بود
کاش نمونه فیلم از این اشتباهات قرار می دادید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *