فروش پهپاد سمپاش کشاورزی: قیمت + راهنمای انتخاب 1403

فروش پهپاد سمپاش کشاورزی: قیمت + راهنمای انتخاب 1403

مقدمه

باور کنیم یا نه، استفاده از پهپادهای سمپاش در جغرافیای ایران با وجود حساسیت های سیاسی بین‌المللی خاصی که متوجه ایران عزیزمان هست رو به گسترش است. اما تعداد کسانی که مدعی فروش پهپاد سمپاش کشاورزی هستند زیاد شده و در نهایت تصمیم گیری در مورد خرید این محصول را برای مشتریان سخت کرده است. ما در این مقاله قصد داریم شما را به یک جمع بندی قطعی برسانیم چه پهپادی را بخرید و چه پهپادی را نخرید!

پهپاد سمپاش را از کجا نخرم!؟

قبل از اینکه در مورد این موضوع صحبت کنم که پهپاد سمپاش از کجا بخرید، لازم دیدم بگویم که از کجا نخرید!؟ شاید در یک نگاه ساده اینگونه به نظر برسد که هر کسی ارزان تر فروخت باید از او خرید! اما قیمت تنها ملاک انتخاب نیست. در ادامه به چند مورد مهم که عموماً هنگام خرید از آنها غفلت می شود می پردازم:

فروشنده ای که پلاک رسمی یا سند مالکیت ارائه ندهد!

تصور کنید شما یک دوچرخه خریداری می کنید. حال دوچرخه خود را در کنار مغازه پارک میکنید تا بروید و یک شیشه آب معدنی خریداری کنید. ناگهان یکی از کنار مغازه عبور میکند و سوار دوچرخه شما می شود. شما فورا از مغازه خارج می شوید و فریاد می زنید آی دزززززد!! همه دور شما جمع می شوند. فرد سارق مدعی می شود که دوچرخه مال شما نیست و مال خودش است! چه سندی برای اثبات حرف خود ارائه می دهید؟ آیا مالکیت این دوچرخه از نظر نیروی انتظامی برای شماست؟

یا تصور کنید که پلیس راهنمائی و رانندگی شما را سوار بر دوچرخه خودتان در خیابان متوقف کند و ادعا کند که دوچرخه زیر پای شما دزدی است! چه سندی برای رد ادعای او ارائه می دهید.

در موارد بالا آیا ارائه فاکتور فروش یا نامه از فروشنده برای پلیس و دادگاه محکمه پسند است؟! قطعا خیر. اگر حتی یکبار هم پای شما به این محاکم باز شده باشد می دانید که به غیر از اسناد رسمی هیچ سند دیگری برای اثبات ادعای مالکیت از نظر دادگاه مورد قبول نیست!

پس حالا چه کنیم؟!

حال شما قصد خرید پهپاد سمپاش کشاورزی با قیمتی ده ها برابر یک دوچرخه و معادل یک خودروی سواری را دارید. پس حتما نیاز به یک مدرک رسمی و سند قابل دفاع از مالکیت خود بر محصول خریداری شده دارید.

ثبت پلاک رسمی از سازمان هواپیمائی کشوری و متعاقب آن دریافت سند رسمی متناسب با پلاک پهپاد تنها راه اثبات مالکیت این پرنده ها در ایران اسلامی است. پس حتماً از فروشنده ای خرید کنید که بدون بهانه و وعده دادن، پرنده شما را رسماً پلاک شده و به همراه سند رسمی مالکیت تحویل شما دهد. شرکت شریف اگربات تنها شرکت خصوصی در کشور است که با مجوز رسمی از سازمان هواپیمائی کشوری اجازه ثبت پلاک رسمی برای پهپاد های سمپاش کشاورزی در ایران را داراست.

رونمائی از پهپاد تولیدی شرکت شریف اگربات در بازدید رئیس جمهور

فروشنده ای که تسلط فنی کافی برای ارائه خدمات پس از فروش نداشته باشد!

حتماً برای سفارش و خرید پهپاد سمپاش به دقت، امکانات و زیرساخت های فنی و همچنین تیم فنی فروشنده را ارزیابی و محک بزنید. هیچ کس دوست ندارد پس از خرید پهپاد و صرف هزینه معطل بی پاسخی و بی مسئولیتی فروشنده در قبال مسائل فنی، گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

فروشنده ای که قصد فروش پهپاد های تحریمی را دارد!

پهپادهای سمپاش برند DJI و XAG برای کشور ایران تحریم هستند و خریداران زمانی متوجه می شوند که پهپاد را روشن کنند. به محض ارسال اولین اطلاعات داده یابی مکانی (GPS) به سرور سازنده، پهپاد سمپاش قفل شده و امکان استفاده از آن غیر ممکن می شود! شما می مانید و پرنده ی گران قیمتی که کار نمی کند و هیچ کس مسئولیت آن را گردن نمی گیرد!

پهپاد سمپاش از کجا بخرم؟

حالا سوال اصلی این است: پهپاد سمپاش از کجا بخرم؟ برای انتخاب یکی از محصولات و فروشندگان در بازار توجه به چند نکته زیر ضروری است:

فروشنده مسلط به جنبه های اقتصادی و مالی خریدار باشد

با توجه به نیاز روزافزون استفاده از پهپادهای سمپاش در کشاورزی ارائه یک مدل اقتصادی دقیق و تست شده از سمت فروشنده نشان دهنده نیازشناسی دقیق او و تعهدی است که در قبال خریدار از خود نشان می دهد. در این رابطه پیشنهاد می کنم مقاله طرح توجیهی خرید پهپاد سمپاش کشاورزی منتشر شده توسط تیم شریف اگربات را مطالعه کنید.

گزارش خبرگزاری صدا و سیما از شرکت دانش بنیان شریف اگربات

فروشنده ای که از فناوری شروع کرده و به بازار رسیده است

فرض کنید دو انتخاب دارید: 1- فروشنده پهپاد کشاورزی با پیشینه بازاری و بازرگانی و 2- شرکت دانش بنیان و مستقر در یکی از مراکز معتبر فنی و دانشگاهی با سابقه توسعه فناوری های مختلف پهپادی و فروش رسمی ؟
انتخاب من گزینه دوم است. تیم های دانش بنیان راه سخت تر را برای پول درآوردن انتخاب کرده اند و همیشه برای مشکلات فنی راه حلی در آستین دارند. چه بهتر این شرکت ها سابقه طولانی در کار تجاری و فروش و خدمات پس از فروش ممتاز هم در رزومه خود داشته باشند.

فروشنده ای که تأمین کننده قطعات هم باشد

یکی از مشکلات عمده خریداران پهپاد سمپاش تأمین قطعات دستگاه در طول عمر کاری آن است. همه فروشندگان ادعا می کنند که سالیان متمادی قادر به تأمین قطعات هستند. اما فقط به کسانی می توان اعتماد کرد که عملاً به عنوان یکی از تأمین کنندگان قطعه هم در کشور شناخته شوند. شرکت شریف اگربات پا را فراتر گذاشته و برخی از قطعات را خودش تولید هم می کند!

برای خرید قطعات جانبی پهپاد فروشگاه شریف اگربات را ببینید.

فروشنده ای که در سراسر کشور نمایندگی داشته باشد

وسعت خدمات و زمین های کشاورزی در ایران به پهنای کل سرزمین است. خریدار باید خیالش از اینکه با کمترین هزینه، در کوتاهترین زمان و راحت ترین روش به نمایندگان فروشنده دسترسی دارد. از خرید از فروشنده ای که تنها به یک دفتر کوچک در یک نقطه جغرافیائی بسنده کرده است پرهیز کنید. در مقابل فروشندگان معتبر با تعدد نمایندگان در سراسر کشور بالاخص محل فعالیت شما را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنم صفحه نمایندگان شرکت شریف اگربات را برای ارزیابی پهنه جغرافیائی قابل پوشش مطالعه کنید.

قیمت فروش پهپاد سمپاش کشاورزی

قیمت محصولات پهپاد سمپاش بسته به ظرفیت و قابلیت های آن در کشور در سال 1403 از 500 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر فنی در این زمینه مقاله معرفی مشخصات فنی، قیمت و مقایسه پهپادهای سمپاش بازار ایران را مطالعه کنید.

اما شرکت شریف اگربات سه طرح فروش ویژه برای شما خریداران راه اندازی کرده است که بسیار جذاب هستند:

1- طرح تخفیف ویژه برای خریداران پهپاد به صورت نقدی #پیشنهاد_من

2- طرح فروش اقساطی پهپاد سمپاش

3- فروش پهپاد سمپاش دست دوم و کارکرده

راهنمای انتخاب پهپاد سمپاش

اگر هنوز به راهنمائی بیشتر برای خرید پهپاد سمپاش نیاز دارید به کارشناسان ما در شریف اگربات تماس بگیرید. شماره تماس: 66168221-021 الی 24

پیشنهاد مطالعه: در انتخاب و خرید پهپاد سمپاش به چه نکاتی باید توجه کرد؟

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *