16 الی 18 مردادماه- دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

ایران، تسلیت!

ایران، تسلیت!

با نهایت تأسف و تأثر، شهادت ناگوار رئیس جمهور محترم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، دکتر حسین امیرعبداللهیان، جناب آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی، نیروی نظامی، و خلبانان و کادر پرواز خدوم را در سانحه دلخراش سقوط بالگرد تسلیت عرض می‌نماییم.

شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، مردی با صفای باطن، تواضع بی‌نظیر و شوق خدمتگزاری به مردم بود. ایشان همواره در طول دوران مسئولیت‌های رسمی خود، این ویژگی‌ها را حفظ کردند و ارادت قلبی خود به امام را فراموش نکردند.

دکتر حسین امیرعبداللهیان، دیپلماتی نجیب و محترم، در طول سالیان خدمت خود، همواره در راستای اعتلای کشور عزیزمان تلاش کرده و خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه نمود.

بازدید رئیس جمهور از شریف اگربات
بازدید شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید از غرفه شریف اگربات در تاریخ 16 آذر 1400 به مناسبت روز دانشجو، در دانشگاه صنعتی شریف. 😭😭

این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های داغدار و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم. از خداوند منان برای این شهدای بزرگوار، علو درجات و حشر با اولیاء الهی و برای بازماندگان محترم، صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

با احترام،
تیم شریف اگربات

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *