22 الی 24 آبان ماه- دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

حضور شریف اگربات در نمایشگاه آیفارم 1403 در تهران

حضور شریف اگربات در نمایشگاه آیفارم 1403 در تهران

شرکت دانش بنیان شریف اگربات، از پیشگامان حوزه فناوری های نوین کشاورزی، در هفتمین نمایشگاه بین المللی آیفارم که اخیراً به پایان رسید، حضوری موفق داشت. این رویداد مهم صنعت کشاورزی در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار شد.

شریف اگربات با حضور در سالن A4، غرفه H3، آخرین دستاوردهای خود در زمینه پهپادهای سمپاش کشاورزی را به نمایش گذاشت. محصول اصلی این شرکت، انواع پهپاد سمپاش با ظرفیت های متنوع از 10 تا 50 لیتر بود که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و متخصصان صنعت کشاورزی را به خود جلب کرد.

دکتر امین طلائی زاده مدیرعامل محترم شریف اگربات در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: “حضور در نمایشگاه آیفارم فرصتی عالی بود تا توانمندی های فناورانه شرکت ما در حوزه کشاورزی هوشمند را به نمایش بگذاریم. پهپادهای سمپاش ما با ظرفیت های مختلف، پاسخگوی نیازهای متنوع کشاورزان از مزارع کوچک تا زمین های وسیع کشاورزی هستند.”

بازدیدکنندگان از نزدیک با قابلیت های پهپادهای سمپاش شریف اگربات آشنا شدند. این پهپادها با دقت بالا، مصرف بهینه سموم، و افزایش سرعت عملیات سمپاشی، می توانند نقش مهمی در بهبود عملکرد و کاهش هزینه های کشاورزان ایفا کنند.

نمایشگاه آیفارم به عنوان بزرگترین رویداد تخصصی صنعت کشاورزی ایران، میزبان شرکت های داخلی و خارجی فعال در زمینه های مختلف از جمله ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری نوین و فناوری های کشاورزی دقیق بود. حضور موفق شریف اگربات در این نمایشگاه، نشان دهنده پیشرفت قابل توجه فناوری های بومی در حوزه کشاورزی هوشمند است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *