18 الی 20 اردیبهشت - دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

با شریف اگربات در هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه شیراز، کشاورزی هوشمند را دنبال کنید!

با شریف اگربات در هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه شیراز، کشاورزی هوشمند را دنبال کنید!


شریف اگربات با افتخار در هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه شیراز 1402 شرکت می‌نماید. این نمایشگاه بزرگ، که از 13 تا 17 آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی فارس برگزار می‌شود، فرصتی فراهم می‌کند تا آخرین دستاوردها و نوآوری‌های تخصصی در حوزه‌های گل و گیاه، گلخانه، و تجهیزات کشاورزی را کشف کنید.

شیراز به عنوان قطب کشاورزی جنوب کشور نقش مهمی در توسعه تعاملات بین المللی ایفا می‌کند. شرکت شریف اگربات با حمایت سازمان‌های کشاورزی و اتاق اصناف کشاورزی ایران، در این نمایشگاه بهره‌برداران و علاقه‌مندان به ساخت گلخانه در جنوب کشور، آخرین دستاوردها را ارائه می‌دهد. استان فارس جزو استان های پیشرو در برگزاری نمایشگاه هایی از این دست است. هدف از برگزاری نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری های تخصصی است.

در غرفه شریف اگربات در نمایشگاه گل و گیاه شیراز، علاقه‌مندان می‌توانند با مشاهده حضوری پرنده‌های 10 و 20 لیتری، از نزدیک با تکنولوژی هوشمندانه این شرکت آشنا شوند. همچنین، شریف اگربات با امکاناتی همچون مشاوره‌های فنی، خرید ماژول‌های جدید، و ثبت نام در دوره‌های آموزشی، منتظر حضور گرم شماست.

هجدهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان زینتی، دارویی، تجهیزات و صنایع وابسته و نمایشگاه بین المللی تجهیزات گلخانه، باغبانی، نهال و سیستم های نوین گلخانه ای “هجدهمین نمایشگاه گرین لایف شیراز 1402” از 13 تا 17 آذرماه از ساعت 16 تا 21 در محل محل دائمی نمایشگاههای بین المللی فارس واقع در شیراز شهرک گلستان بلوار علامه دهخدا برگزار می گردد.

کشاورزی هوشمند را با شریف اگربات تجربه کنید و از فرصت‌های منحصر به فرد نمایشگاه گل و گیاه شیراز بهره‌مند شوید. منتظر اخبار بیشتر از ما باشید…

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *