18 الی 20 اردیبهشت - دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

کارخانه تولید پهپاد سمپاش کشاورزی در ایران

کارخانه تولید پهپاد سمپاش کشاورزی در ایران

شرکت شریف اگربات، از سال ۱۳۹۸ با هدف طراحی، ساخت، و ارائه خدمات رباتیک مخصوص به بخش کشاورزی کار خود را آغاز کرد. با توجه به نیاز مبرم بخش کشاورزی به تکنولوژی‌های نوین و کارآمد، شریف اگربات متعهد به ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌های کشاورزی از طریق ابزارهای رباتیک پیشرفته شد. اخیراً شرکت شریف اگربات اولین کارخانه ساخت و تولید پهپاد را در شیراز افتتاح کرده است.

کارخانه تولید پهپاد شریف اگربات، با تمرکز بر نوآوری در صنعت کشاورزی، پهپادهای سمپاش با ظرفیت‌های مختلف را تولید می‌کند. این کارخانه، واقع در شهرک صنعتی شیراز، با ظرفیت بیش از ۴۰۰ پهپاد در سال، همراه با مرکز تخصصی تعمیرات، نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند.

تاریخچه شریف اگربات

این شرکت پس از تاسیس، با افزودن برنامه‌های آموزشی ترویجی و تخصصی به فعالیت‌های خود، گامی بزرگ در جهت افزایش آگاهی و مهارت کشاورزان در استفاده از فناوری‌های نوین برداشت. دوره خلبانی پهپاد شریف اگربات را در اینجا ببینید.

آموزش خلبانی پهپاد
دوره آموزش خلبانی پهپاد در شرکت شریف اگربات

در سال ۱۳۹۹، شریف اگربات اولین محصول تولیدی خود را، یک پهپاد سمپاش ۱۰ لیتری معرفی کرد. این پهپاد، قادر به سمپاشی یک هکتار زمین در هر پرواز بود. همچنین با ویژگی‌هایی نظیر سیستم پرواز خودکار، پاشش هوشمند، و بازوهای تاشونده، نویدبخش تحولی عظیم در صنعت کشاورزی بود.

در ادامه‌ی مسیر نوآوری، سال ۱۴۰۰ شاهد معرفی ورژن دوم این دستگاه توسط شریف اگربات بودیم. این محصول جدید شامل دو نمونه پهپاد ۱۰ و ۲۰ لیتری به نام‌های پهپاد سمپاش شریف اگربات S10 و S20 بود. این گام به شریف اگربات اجازه داد تا محصولات خود را در سطح استانداردهای بین‌المللی ارائه دهد.

سال ۱۴۰۱ نیز شاهد رونمایی از پهپاد ۳۰ لیتری بودیم. محصول 30 لیتری این شرکت را در مسیر تثبیت جایگاه خود به عنوان پیشرو در ارائه راهکارهای نوین کشاورزی قرار داد.

پهپاد 30 لیتری S30Pro
پهپاد 30 لیتری S30Pro

این شرکت در حال حاضر در استان های مختلف نمایندگی دارد. جهت مشاهده نمایندگی های شرکت اینجا کلیک کنید.

راه اندازی کارخانه تولید پهپاد شریف اگربات در شیراز

استقبال بی‌نظیر کشاورزان و فعالین حوزه کشاورزی از محصولات شریف اگربات، این شرکت را بر آن داشت تا در تیر ماه ۱۴۰۲، خط تولید پهپادهای کشاورزی خود را در شهرک صنعتی بزرگ شیراز تاسیس کند. این کارخانه با قابلیت تولید مدل‌های S10، S20، و S30Pro و ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ پهپاد در سال، نه تنها در جهت تجهیز صنعت کشاورزی ایران گام برمی‌دارد بلکه با ایجاد اشتغال برای تعداد قابل توجهی از افراد، به اقتصاد ملی نیز کمک شایانی می‌کند.

این خط تولید باعث ایجاد اشتغال برای ۵ الی ۲۰ نفر به صورت مستقیم و تا ۸۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم خواهد شد.

این کارخانه، علاوه بر تولید، مجهز به یک مرکز تخصصی تعمیرات پهپادهای مختلف، از جمله پهپادهای کشاورزی و تصویربرداری است، که این خود بیانگر تعهد شرکت به ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مستمر به مشتریانش می‌باشد.

در مجموع، شرکت شریف اگربات با پایبندی به اصول نوآوری و کیفیت، نقشی کلیدی در پیشرفت و توسعه صنعت کشاورزی ایران ایفا کرده و امیدوار است با ادامه این مسیر، بتواند به افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های کشاورزی در سطح کشور کمک کند.

این مرکز تخصصی تعمیرات آماده پذیرش انواع پهپادهای تولید خارج و داخل جهت تعمیرات است. جهت پذیرش تعمیر پهپاد سمپاش یا تعمیر پهپاد تصویر بردار با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط