18 الی 20 اردیبهشت - دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

شرکت شریف اگربات، نوآور در عرصه رباتیک کشاورزی، مجوز طراحی و ساخت از سازمان هواپیمایی کشوری را کسب کرد

شرکت شریف اگربات، نوآور در عرصه رباتیک کشاورزی، مجوز طراحی و ساخت از سازمان هواپیمایی کشوری را کسب کرد

شرکت دانش بنیان و پیشرو شریف اگربات، که در زمینه تولید پهپادهای سمپاش و گرده‌افشان کشاورزی فعالیت دارد، با اخذ مجوز طراحی، ساخت و تعمیرات پهپادهای غیرنظامی، گامی بزرگ در جهت توسعه فناوری‌های نوین کشاورزی در ایران برداشت.

این مجوز، که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر شده است، امکان می‌دهد تا شریف اگربات توانمندی‌های خود را در ارائه خدمات مهندسی و تکنولوژیک در سطحی گسترده‌تر به کار گیرد و در عین حال استاندارد‌های ایمنی و کارایی را تامین نماید.

دکتر امین طلائی‌زاده، هم‌بنیانگذار و مدیرعامل شریف اگربات، در این باره گفت: «ما به دنبال آن هستیم که با استفاده از فناوری‌های هوشمند و نوآورانه، کشاورزی ایران را متحول سازیم. دریافت این مجوز، گامی مهم در راستای تحقق بخشیدن به این هدف است و ما را در مسیر پیشتازی در عرصه کشاورزی دیجیتال یاری می‌رساند.»

مهندس مهران شهروز، هم‌بنیانگذار و مدیر تولید شریف اگربات در این باره گفت: «شریف اگربات با بکارگیری نخبگان دانشگاه های برتر کشور به دنبال ارائه محصولات با کیفیت به صنعت کشاورزی است.»

پهپادهای سمپاش شریف اگربات با دقت بالا و کاهش هزینه‌ها، امکان سمپاشی و کودپاشی مزارع را در مقیاس‌های وسیع فراهم آورده و به کشاورزان کمک می‌کند تا با بالاترین کارایی به کشت و زرع خود بپردازند. علاوه بر این، پهپاد گرده‌افشان این شرکت یک نوآوری منحصر به فرد محسوب شده و برای افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی طراحی شده است.

شریف اگربات اکنون با این افتخار جدید، با اعتماد به نفس بیشتر و با هدف قرار دادن نوآوری و پیشرفت مستمر، آماده است تا جایگاه خود را به عنوان یک رهبر در تکنولوژی کشاورزی نوین در ایران و منطقه تثبیت نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت شریف اگربات و محصولات آن، به وب‌‌سایت شرکت به نشانی sharifagrobot.com مراجعه فرمایید.

مقالات مرتبط
2 نظر
سید

سلام و عرض ادب
این مجوز گرانقدر رو بهتون تبریک میگم
ان شاالله موفق و پیروز و سربلند باشید و در عرصه پیشرفت کشور در حوزه های جدید علمی پیشتاز باشید

روابط عمومی

سلام.
ممنون از شما همراه گرامی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *