18 الی 20 اردیبهشت - دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

رونمایی از ماژول گرده افشان شریف اگربات

رونمایی از ماژول گرده افشان شریف اگربات

شرکت دانش بنیان کشاورزیار رباتیک شریف (شریف اگربات) از ماژول و پهپاد گرده افشان شریف اگربات رونمایی کرد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت کاملا هوشمند می تواند به صورت نقطه ای و پیوسته باغات مختلف را گرده افشانی کند.

این ماژول برای اولین بار در کشور ارائه شده است و مبنای کاری آن به صورت پودرپاشی است.

تا کنون این ماژول بر روی دو نوع پهپاد DJI T16 و پهپاد شریف اگربات S20 تست شده است و از مهم ترین ویژگی های این ماژول این است که می تواند به صورت کاملا مستقل و بدون اتصال هیچگونه سیم، با باتری و سنسورهای مختص خود کار کند و اوپراتور پهپاد برای استفاده از آن به سادگی کافی است که مخزن پهپاد سمپاش خود را برداشته و ماژول گرده افشان را به جای آن نصب کند.

گرده افشانی یکی از مراحل مهم در باغبانی بسیاری از درختان است. در بعضی از باغات در صورتی که گرده افشانی به صورت مصنوعی انجام شود، میزان محصول برداشت شده به صورت چشم گیری افزایش می یابد. استفاده از این ماژول برای باغات نخل، گردو، کیوی، بادام، سیب، گلابی و … توصیه شده است.

پهپاد گرده افشان شریف اگربات
ماژول گرده افشان شریف اگربات نصب شده بر روی پهپاد T16

جهت اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر بیشتر و مشخصات فنی در مورد این محصول جدید شرکت دانش بنیان شریف اگربات به اینجا مراجعه کنید.

جناب آقای دکتر دهقانی فیروزآبادی معاونت علمی ریاست جمهوری، نیز از روند طراحی و ساخت این ماژول بازدید کرده که بازتاب خبری این بازدید در پارک علم فناوری دانشگاه صنعتی شریف را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

آیا به دنبال خرید پهپاد سمپاش هستید؟

مروری بر بهترین پهپادهای سمپاش

پهپاد سمپاش 20 لیتری شریف اگربات

پهپاد سمپاش 20 لیتری شریف اگربات (S20)

یک پهپاد پرطرفدار با ماژول‌های متنوع

پهپاد سمپاش 30 لیتری شریف اگربات

پهپاد سمپاش 30 لیتری شریف اگربات (S30Pro)

پیشرفته ترین پهپاد سمپاش کشور

پهپاد سمپاش 10 لیتری شریف اگربات (S10)

مناسب برای سمپاشی مزارع کوچک

کشاورزی لذت بخش خواهد شد زمانی که با هوشمندانه از فناوری در آن استفاده شود. کشاورزی هوشمند و استفاده از هوش مصنوعی و ربات ها تنها راه ورود به دنیای جدید کشاورزی است.

بیایید هوشمندانه کشاورزی کنیم

Let’s Farm Smart

مقالات مرتبط