18 الی 20 اردیبهشت - دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان از غرفه شریف اگربات در نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی اهواز

استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان از غرفه شریف اگربات در نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی اهواز

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی در شهرستان اهواز از تاریخ 8 لغایت 11 آذر 1402 برگزار شد که شرکت شریف اگربات واقع در سالن امام رضا نیز در این نمایشگاه حضور داشت. غرفه شرکت شریف اگربات در نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی اهواز بسیار مورد استقبال قرار گرفت و بازدید کنندگان امکان بازدید از پهپادهای سمپاش 10 لیتری و 20 لیتری شریف اگربات را از نزدیک داشتند همچنین با توجه به حضور تیم متخصص فنی در غرفه بازدید کنندگان می توانستند از مشاوره فنی نیز بهره ببرند.

گزارشی کوتاه از حضور در نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی اهواز

بازدید استاندار خوزستان از غرفه شریف اگربات

در روز اول نمایشگاه، استاندار استان خوزستان به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از غرفه شرکت شریف اگربات بازدید به عمل آوردند که در این بازدید در ارتباط با تکنولوژی های روز حوزه کشاورزی و دستاوردهای شرکت شریف اگربات بحث و گفتگو شد.

باردید استاندار استان خوزستان به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از غرفه شرکت شریف اگربات

بازدید رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی اهواز از شریف اگربات

همچنین شرکت شریف اگربات میزبان دکتر اندرزیان رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی اهواز به همراه مهندس طباطبایی و همکاران ایشون نیز بوده است. در این بازدید در ارتباط با دستاوردهای شرکت و پتانسیل های همکاری و تحقیقاتی گفتگو شد.

بازدید رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی اهواز از شریف اگربات

میزبانی شریف اگربات از مشتریان قدیم تا جدید

شرکت شریف اگربات در این نمایشگاه بسیار مورد استقبال مشتریان قدیم و جدید خود قرار گرفت که امکان بازدید از پهپادهای تولیدی شرکت، دریافت مشاوره فنی از محصولات و ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین کشاورزان و بهره‌برداران این حوزه را داشتند.

همراهان همیشگی و نمایندگان شریف اگربات

همچنین این نمایشگاه فرصتی بود برای گرد هم آمدن همراهان همیشگی و نمایندگان شرکت شریف اگربات تا دیداری تازه شده و در ارتباط با فرصت‌ها و پتانسیل‌های آینده هم افزایی صورت بگیرد.

بازدید رئیس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی از غرفه شریف اگربات

همچنین شرکت شریف اگربات میزبان دکتر قربانی رئیس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان خوزستان به همراه جناب بی نیاز بوده است که در ارتباط با پتانسیل های موجود جهت همکاری و تکنولوژی های روز حوزه کشاورزی گفتگو به عمل آوردندم.

بازدید رئیس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی از غرفه شریف اگربات در نمایشگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی اهواز

شرکت شریف اگربات با دارا بودن مجوز آموزش رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری برگزار کننده دورهدهای مختلف خلبانی است. شرکت شریف اگربات دارای مجوز تولید پهپاد از سازمان هواپیمایی کشوری است و کارخانه تولید در شهرک صنعتی بزرگ شیراز مستقر است. دفتر مرکزی این شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف است.

علاقه مندان به انواع محصولات این شرکت می توانند جهت مشاوره رایگان و هماهنگی برای بازدید و مشاوره حضوری با شرکت تماس بگیرند.

بیایید هوشمندانه کشاورزی کنیم

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *