18 الی 20 اردیبهشت - دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

حضور دکتر امین طلائی زاده در برنامه نوآوران رادیو اقتصاد

حضور دکتر امین طلائی زاده در برنامه نوآوران رادیو اقتصاد

دکتر امین طلائی زاده مدیرعامل شرکت شریف اگربات، در چهار برنامه مجزا به توضیح کامل در مورد پهپادهای سمپاش پرداخته و آن را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار داده است. به تمامی علاقه مندان به حوزه پهپاد علی الخصوص پهپادهای سمپاش و همچنین افرادی که می خواهند پهپاد سمپاش تهیه کنند توصیه می شود این مجموعه صوتی را به دقت گوش بدهند. بسیاری از سوالات و ابهام ها در این خصوص برطرف خواهد شد. حضور دکتر امین طلائی‌زاده در برنامه نوآوران رادیو اقتصاد فرصتی شد تا ایشان نکات کامل و مهمی را برای افرادی که می خواهند وارد این حوزه شوند مطرح کند.

در قسمت اول این برنامه که از رادیو اقتصاد در تاریخ 18 آبان 1401 پخش شد، ایشان در مورد کشاورزی نوین و اهمیت و کاربرد پهپادهای سمپاش صحبت کردند. برای شنیدن این مصاحبه فایل صوتی زیر را گوش بدهید.

رادیو اقتصاد برنامه نوآوران – چهارشنبه 18 آبان 1401_ دکتر طلائی زاده

در قسمت دوم دکتر امین طلائی‌زاده، در مورد انواع پهپادها، نحوه سمپاشی با پهپاد، و معرفی ویژگی‌ها و امکانات پهپادهای سمپاش صحبت کرده‌اند. این برنامه در تاریخ 30 آبان 1401 پخش شده و برای شنیدن آن می‌توانید فایل صوتی زیر را گوش بدهید.

رادیو اقتصاد برنامه نوآوران – دوشنبه 30 آبان 1401_دکتر طلائی زاده

در قسمت سوم مدیرعامل شرکت شریف اگربات در رابطه با مزایای سمپاشی با پهپاد توضیحاتی داده‌اند. این مصاحبه در تاریخ 22 آذر 1401 پخش شده است. جهت شنیدن این مصاحبه می‌توانید فایل صوتی زیر را گوش بدهید.

رادیو اقتصاد برنامه نوآوران – سه شنبه 22 آذر 1401_ دکتر طلائی زاده

در قسمت چهارم و آخر آقای دکتر طلائی‌زاده درباره موضوع مقررات پرواز با پهپاد مطالبی را گفته‌اند. این مصاحبه در تاریخ 23 آذر 1401 در برنامه نوآوران رادیو اقتصاد پخش شده است و علاقه مندان می‌توانند جهت شنیدن آن فایل صوتی زیر را گوش بدهند.

رادیو اقتصاد برنامه نوآوران – چهارشنبه 23 آذر 1401_ دکتر طلائی زاده

شرکت شریف اگربات تولید کننده پهپادهای سمپاش و گرده افشان در کشور بوده و پهپادهای تولید این شرکت یکی از با کیفیت ترین پهپادهای تولید شده در کشورهستند.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *