18 الی 20 اردیبهشت - دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه 3 سیما

حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه 3 سیما

شرکت شریف اگربات با حضور امین طلائی‌زاده، مدیرعامل شریف اگربات در تاریخ 27 تیر ماه 1400 به دعوت شبکه 3 سیما در برنامه سلام صبح بخیر حضور پیدا کرد و به بیان اهمیت فعالیت در حوزه کشاورزی هوشمند و رباتیک کشاورزی پرداخت. همچنین بیان شد که این حوزه برای پیشرفت کشاورزی، تحول و بهبود وضعیت آن در کشور نیازمند توجه مسئولین به استفاده از تکنولوژی در صنعت کشاورزی است.

وی در این برنامه بیان نمود که استفاده از تکنولوژی کشاورزی هوشمند برای کشور بسیار ضرور است. همچنین به شیوه‌ی کمکرسانی این تکنولوژی در کشاورزی اشاره کرد و فرمود با استفاده از تکنولوژی رباتیک و پهپادها می‌توان مناطقی از زمین‌های کشاورزی را که درگیر آفت شده‌اند را به کمک تصویربرداری هوایی تشخیص داد و سپس به صورت کاملا هوشمند اقدام به محلول‌پاشی فقط همان مناطق آلوده با پهپاد کرد.

در ادامه ایشان در برنامه سلام صبح بخیر به این موضوع اشاره کرد که با توجه به مشکل کمبود آب در کشور، این روش باعث کاهش 98 درصدی مصرف آب مورد نیاز برای محلول‌پاشی و کاهش مصرف سم می‌شود.

همچنین بیان شد که این حوزه فرصت مناسبی برای اشتغال جوانان با بازگشت سرمایه کوتا مدت و درآمد مناسب است.

برای مشاهده سایر کلیپ‌های شریف اگربات، ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال کنید. همچنین برای مطالعه مقالات ما به بلاگ سایت مراجعه فرمایید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *