18 الی 20 اردیبهشت - دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

بیان فرصت‌های شغلی پهپاد کشاورزی در روستاها توسط مدیر عامل شریف اگربات در شبکه ۳

بیان فرصت‌های شغلی پهپاد کشاورزی در روستاها توسط مدیر عامل شریف اگربات در شبکه ۳

مدیرعامل شرکت شریف اگربات، جناب آقای امین طلائی‌زاده در تاریخ 4 مهر 1400 با رویکرد بیان فرصت‌های شغلی پهپاد کشاورزی در روستاها در شبکه 3 سیما در برنامه سلام صبح بخیر حضور پیدا کرد.

با توجه به اهمیت کشاورزی در روستاها و اهمیت آن در کشور، ظهور فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید در حوزه کشاورزی می‌تواند کمک بسیاری به مکانیزه کردن و افزایش بهره‌وری کند. آقای امین طلایی‌زاده در ابتدای این برنامه درباره علت ظهور رباتیک و تاثیر آن در صنعت کشاورزی توضیح دادند.

در ادامه ایشان فرمودند: یکی از موارد رباتیک در صنعت کشاورزی محلول‌پاشی مزارع با پهپاد است که به شدت مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است. همچنین پهپادها با توجه به حجم مخزنی که دارند در هر پرواز خود می‌توانند 1 الی 2 هکتار را در مدت حدودا 6 دقیقه محلول‌پاشی کنند که از فواید آن افزایش سرعت و کاهش مصرف آب تا 98% است. برا اطلاع از سایر مزایای محلول‌پاشی با پهپاد به مقاله به مقاله آن در بلاگ سایت مراجعه بفرمایید.

همچنین در ارتباط با فرصت‌های شغلی پهپاد کشاورزی در روستاها بیان کردند که این روش از محلول‌پاشی دارای پتانسیل اشتغال‌زایی برای جوانان است و در حال حاضر در روستاها به شدت سودآور و یکی از شغل‌های پردرآمد است که می‌توان از آن به سادگی یک درآمد پایدار داشت.

وی افزود: خلبانی با این پهپادها سخت نیست و با شرکت در دوره‌های آموزشی مربوطه می‌توان مهارت لازم را کسب کرد. برای شرکت در دوره‌های اموزشی تخصصی خلبانی با پهپاد و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا در سایت ما ثبت‌نام بفرمایید.

مدیر عامل شرکت شریف اگربات در انتها نیز اشاره کردند که از پهپادها می‌توان در امر پایش مزارع کشاورزی و تشخیص زود هنگام آسیب‌های احتمالی زمین‌های کشاورزی استفاده کرد. این روش کمک می‌کند که پیش از آن که آفت و بیماری آسیب جدی وارد کند و گسترش پیدا کند،تشخیص داده شود و اقدام به مبارزه کرد.

برای مشاهده کلیپ‌ها و سایر اخبار ما را در اینستاگرام و آپارات دنبال کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *