16 الی 18 مردادماه- دوره آموزشی صلاحیت پروازی پهپاد (مهارت خلبانی پهپاد)
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه

شریف اگربات در بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی استان فارس حضور یافت

شریف اگربات در بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی استان فارس حضور یافت

بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (ادوات، ماشین آلات، قطعات و مکانیزاسیون) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در چهار سالن برگزار گردید. این رویداد مهم، فرصتی استثنایی برای نمایش آخرین دستاوردهای صنعت کشاورزی و معرفی تکنولوژی‌های نوین به مخاطبان فراهم آورد.

غرفه شماره 10 – غرفه کشاورزیار رباتیک شریف

شرکت شریف اگربات در سالن سرو غرفه ۱۰ با ارائه سه پهپاد محلول پاش با ظرفیت‌های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ لیتری میزبان علاقه‌مندان به این حوزه بود. این پهپادها با امکانات پیشرفته و کارایی بالا، توانایی محلول پاشی دقیق و مؤثر را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهند.

هدف از حضور در این نمایشگاه، معرفی روش نوین محلول پاشی با پهپاد و مزیت‌های آن نسبت به روش سنتی بود. در گام دوم، مشاوره‌های تخصصی فنی، استفاده و تسهیلات در این حوزه به خریداران پهپاد ارائه گردید. این مشاوره‌ها به آنها کمک می‌کند تا از امکانات پهپاد به بهترین وجه بهره ببرند و از مزیت‌های آن در افزایش بازدهی و کاهش هزینه‌ها بهره‌مند شوند.

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه کشاورزی نقش مهمی در معرفی تکنولوژی‌های به روز به مخاطبان به ویژه کشاورزان زحمت‌کش ایفا می‌کند تا کشاورزی از شکل سنتی به ساختار هوشمند تبدیل شود. این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تجربه میان متخصصان و علاقه‌مندان به صنعت کشاورزی فراهم می‌آورند و به توسعه و پیشرفت این صنعت کمک می‌کنند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *